jo
door joris3_1 Feb 22, 2004 om 19:31
Computers & telefonie

Porteren bij Telfort ging niet goed

Vanwege geen roaming bij T-Mobile in Indonesia, heb ik op 4 februari mijn nummer naar Telfort laten porteren. Dat is niet helemaal goed gegaan. Via Telforts 1244 nummer moet je gratis je beltegoed kunnen opwaarderen. Lukt niet! Voordat je in dat menuutje komt, wordt verteld dat je standaard bent ingesteld op Piek en Dal....wil je dit behouden kies 1, standaad kies 2. Kies dus 1: dan hoor ik: er is iets misgegaan in ons systeem, neemt u contact op me onze afdeling Klantenservice 1200 (35 ct p/m). Gedaan vele malen, systeembeheerder daar tig keren mijn nummer gereset....moest de telefoon na 10 minuten..of half uur uit en aanzetten..dan was het probleem "opgelost" NEE dus.....heb minimaal 80 (eerder 90 minuten) met ze gebeld...via hun 1200 nr en 0900 1201200 ....véél kosten gemaakt door hun systeemfout! Klachtenbrief gezonden, rappel klachtenbrief gezonden....uiteindelijk smsje dat ze "zo spoedig mogelijk" mijn klacht in behandeling zouden nemen. Inmiddels beltegoed 2 Euro....moet opwarderen maar kan niet via hun 1244 (gratis menu). Moet hiervoor wederom 1200 0f 0900 1201200 bellen...om zo'n 4 á 5 euro kwijt te zijn (je moet dan door allerlei menuutjes lopen éér je bij de gewenste optie bent). Verdom dit...te gek voor woorden dat opwaarderen door HUN systeemfout je daar financieel het gelag mot voor betalen! Weet nu niet verder te gaan. Wéér kosten maken om op te waarderen doe ik absoluut niet! Wie weet mij goede raad te geven hierover...raad waarbij ik snel en effectief geholpen wordt? Ben benieuwd of méér mensen van dat door grappemakerij bij Telfort of andere aanbieder mee te maken heeft. Overweeg Kassa, Radar en Consumentengids hierover te benaderen. Wat moet/kan ik nog anders?
















































































640 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ha
door harrye - Apr 16, 2004 om 12:49
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je kunt Telfort ook bellen via nummer (020) 2002000. Als je aangeeft dat je nu eindelijk een reactie op je klacht wilt hebben en niet bereid bent om nog lang een duur ´koopnummer´ te bellen, zullen ze je doorverbinden.

jcjoppe
door jcjoppe - Apr 16, 2004 om 12:49
279 Antwoorden / 59 Vragen
0

mijn advies is dat je telfort g'n dag moet zeggen.ik heb zelf ook heel veel gebeld met telfort a 35 eurocent per minuut tenslotte heb ik m'n simkaart weggegooid... ik bel nu via albert Heijn (via KPN netwerk) prima ontvangst en 10% extra beltegoed binnen 1 week bijgestort LET OP !!!! neem wel die paars met oranje kaarten en neem NIETdie gele blikken met heel veel voordeel, want anders be je weer via het telfort netwerk succes ermee...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Pu
Pumuckl_NL - Sep 16, 2024 om 10:36
Auto & vervoer

Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour

Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?




 



... Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

Ho
Houtwerf10 - Sep 21, 2024 om 19:40
Auto & vervoer

OV saldo verlopen card online terugvragen

OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer