le
door letnouop Jul 8, 2009 om 00:24
Computers & telefonie

Pretium gaat gewoon WEER verder met kpn naams-misbruik, ondanks boete regering

ik wil het volgende melden, dit jaar zijn we al weer tot 4x toe benaderd door pretium telekom die zich OPNIEUW (of nog steeds)( blijft voordoen alsof zij echt de kpn zouden zijn... (buiten de vele vele belpogingen die ze blijven doen ondanks verzoek om te stoppen met hun misbruik van ons geheimnummer, wat wij ze nooit gaven, en dus als GESTOLEN en misbruikt moet worden gezien. (en ook bij infofilter aangemeld is!)


Maar los van dit plaats ik dit bericht alleen om te melden dat ze NOG STEEDS door gaan via STRAFBARE identiteitsROOF en misbruik van  de KPNnaam! neem gewoon nooit meer een nummer onbekend op! en schrijf u nogmaals in op infofilter incl telefoonnrs.


U bent wederom gewaarschuwd!


 

272 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kroonmeester
door kroonmeester - Jul 8, 2009 om 04:39
457 Antwoorden / 45 Vragen
0

Mij bellen ze nooit! En ik ben toch een 55+!


Ik reageer als 'Mr Bean' op dit soort 'dis' telefoontjes kortaf, luister wat men zegt, tot men (nog niet) uitgesproken is "en wat vind u hiervan meneer ...", leg dan (meestal) zonder iets te zeggen de haak er op of druk het rode knopje in van de telefoon en bij de callcentermedewerk(st)er "tuut...tuut...tuut"

herrdroetker
door herrdroetker - Jul 8, 2009 om 08:09
275 Antwoorden / 10 Vragen
0

Lieber Letnouop,


Meld dit alsjeblieft ook als een klacht aan bij de Consumentenautoriteit op http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254 met de details. Er is altijd een tekort aan klachten en uiteindelijk is dit de enige manier om Pretium aan te pakken.


Gesundheit!

tdehond
door tdehond - Jul 8, 2009 om 10:27
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Hier is sprake van aggressieve manier van telemarketing.
1. Klacht indienen bij:
http://www.telemarketinglijn.nl/index.php?page=complain&item_id_parent=34
en
http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11256
2. Maakt gebruik van uw recht op verzet door:
a. aanmelding bij www.infofilter.nl  om aldaar telemarketing te blokkeren
b. mocht u toch nog gebeld worden ( pretium lijkt zich van dit register niets aan te trekken tot het in October dit jaar verplicht wordt - infofilter wordt dan belmenietregister) nogmaals gebruik maken van uw recht op verzet door u  te laten plaatsen op lijst van mensen die niet meer gebeld mogen worden door dit bedrijf. Zij zijn verplicht aan uw eis te voldoen.



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer