le
door letnouop Jul 8, 2009 om 00:24
Computers & telefonie

Pretium gaat gewoon WEER verder met kpn naams-misbruik, ondanks boete regering

ik wil het volgende melden, dit jaar zijn we al weer tot 4x toe benaderd door pretium telekom die zich OPNIEUW (of nog steeds)( blijft voordoen alsof zij echt de kpn zouden zijn... (buiten de vele vele belpogingen die ze blijven doen ondanks verzoek om te stoppen met hun misbruik van ons geheimnummer, wat wij ze nooit gaven, en dus als GESTOLEN en misbruikt moet worden gezien. (en ook bij infofilter aangemeld is!)

Maar los van dit plaats ik dit bericht alleen om te melden dat ze NOG STEEDS door gaan via STRAFBARE identiteitsROOF en misbruik van  de KPNnaam! neem gewoon nooit meer een nummer onbekend op! en schrijf u nogmaals in op infofilter incl telefoonnrs.

U bent wederom gewaarschuwd!

272 3 Rapporteer

kroonmeester
door kroonmeester - Jul 8, 2009 om 04:39
457 Antwoorden / 45 Vragen

Mij bellen ze nooit! En ik ben toch een 55+!

Ik reageer als 'Mr Bean' op dit soort 'dis' telefoontjes kortaf, luister wat men zegt, tot men (nog niet) uitgesproken is "en wat vind u hiervan meneer ...", leg dan (meestal) zonder iets te zeggen de haak er op of druk het rode knopje in van de telefoon en bij de callcentermedewerk(st)er "tuut...tuut...tuut"

herrdroetker
door herrdroetker - Jul 8, 2009 om 08:09
275 Antwoorden / 10 Vragen

Lieber Letnouop,

Meld dit alsjeblieft ook als een klacht aan bij de Consumentenautoriteit op http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254 met de details. Er is altijd een tekort aan klachten en uiteindelijk is dit de enige manier om Pretium aan te pakken.

Gesundheit!

tdehond
door tdehond - Jul 8, 2009 om 10:27
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Hier is sprake van aggressieve manier van telemarketing.
1. Klacht indienen bij:
http://www.telemarketinglijn.nl/index.php?page=complain&item_id_parent=34
en
http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11256
2. Maakt gebruik van uw recht op verzet door:
a. aanmelding bij www.infofilter.nl  om aldaar telemarketing te blokkeren
b. mocht u toch nog gebeld worden ( pretium lijkt zich van dit register niets aan te trekken tot het in October dit jaar verplicht wordt - infofilter wordt dan belmenietregister) nogmaals gebruik maken van uw recht op verzet door u  te laten plaatsen op lijst van mensen die niet meer gebeld mogen worden door dit bedrijf. Zij zijn verplicht aan uw eis te voldoen.