br
door brie Apr 1, 2004 om 14:32
Computers & telefonie

Prijsverhoging Casema per maand

Sinds Oktober 2003 heb ik internet bij Casema. Eerst 37,62 betaalt voor internet + t.v. In januari ineens 38,25 in februari 39,91 en maart en april ineens 46,25. Dit zijn heel stiekeme verhogingen terwijl Casema zegt dat ze niet de prijs verhogen.
Zijn er meer mensen met dit probleem en hoe kom ik erachter of dit wel juist is? Volgens mij mag dit namelijk niet zo maar.

611 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ymca_1
door ymca_1 - Apr 16, 2004 om 13:09
63 Antwoorden / 0 Vragen
0

Een jaarlijkse prijswijziging is in sommige gevallen mogelijk.Het is zeker niet mogelijk om iedere maand de prijs te wijzigen, dat zou wel te gek worden. Mijn advies is om schriftelijk uitleg te vragen. Ben je het er niet mee eens, dan kan je wellicht de ovk ontbinden, maar dat kan ik niet zo zeggen.
Succes

br
door brie - Apr 16, 2004 om 13:09
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Vandaag heb ik een reactie gehad van Casema en die luid als volgt: Met ingang van 1 augustus 2003 is Casema getart met harmonisatie van de kabeltarieven. Dit betekent dat alle klanten van Casema voor hetzelfde product dezelfde prijs gaan betalen. Omdat er veel verschillende tarieven zijn, worden de tarieven stapsgewijs aangepast. In uw geval betekent dit dat het tarief stapsgewijs is verhoogd naar het Casema-tarief. Dit jaar is het Casema tarief vastgesteld op EUR 13,30 per maand voor waar alle producten aanwezig zijn.
Naar mijn mening hadden ze de abonnees hiervan eerst schriftelijk op de hoogte moeten stellen en mogen ze dit niet zo maar verhogen.

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 13:09
504 Antwoorden / 8 Vragen
0

Vraag om uitleg, mocht deze verhogingen volgens hun kloppen dan heb jij het recht om je contract te beïndigen, als je dit wil, zonder je aan je werkelijke opzegtermijn te houden. Maar een jaarlijkse verhoging is 'normaal' maar dan wel in 1x en niet in termijnen. het is nu al bijna € 10,00 hoger, dat is wel een forse verhoging en wie weet wordt ie volgende maand weer hoger. Op de site staat dat ze per 1 april zelfstandig internet leveren, wie weet heeft dit ermee te maken, maar het zou wel netjes zijn om de klant eerst intelichten, want het is maandelijks een flink bedrag extra.

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 13:09
504 Antwoorden / 8 Vragen
0

Op http://kassa.vara.nl/portal?_scr=nieuws_artikel&no=279399 staat hier een stukje over. Ook is een soort gelijk voorval (dan van UPC) in behandeling bij www.stichtingdeombudsman.nl. Daar kunt u natuurlijk ook dit verhaal heen mailen. Ook kunt u dit stukje rechtstreeks naar kassa! sturen, wie weet is dit wat voor de top 3. Zet het ook even op het forum op deze site met een oproep voor mede 'slachtoffers' van deze drastische verhogingen, hoe meer meldingen van ongenoegen, des te meer wordt eraan gedaan (?)

disneymania
door disneymania - Apr 16, 2004 om 13:09
8 Antwoorden / 4 Vragen
0

Hallo
Het is mij ook opgevallen dat de prijs is verhoogt. Ik ben van de 27,95 naar de 48,95 gegaan. Ik ben nu ook bezig om verhaal te halen. Op www.casema.nl kan je de gegevens opzoeken. Ik neem alle diensten van Casema af. Kabel, internet en digitaal, en geen korting krijgen. Bij UPC hebben ze de zelfde pakketten, maar wel goedkoper!! Bij UPC krijg je ook korting als je meerdere diensten afneemt. Maar helaas niet te krijgen in Voorburg.
Suc6 !
Groetjes Monique

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:09
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik kan iedereen adviseren om de petitie van de consumentenbond te tekenen en ondersteunen tegen de verhoogde kabeltarieven te vinden op http://www.consumentenbond.nl

br
door brunette - Jun 15, 2004 om 16:54
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Voor al je klachten omtrent Casema adviseer ik je een mail te sturen naar het NLIP (www.nlip.nl) dat is de overkoepelende organisatie van Casema, dan heb je binnen no time contact met de klantenservice van Casema en ben je snel van je problemen af. (mijn ervaring) Veel succes !

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer