ni
door nitwitje Aug 17, 2017 om 12:35
Computers & telefonie

Printen dagafschriften

Ik heb Acrobat reader gedownload om de dagafschriften van de bank uit te printen alles gaat goed totdat de PC  bij downloaden komt, ik tik downloaden aan en wil vervolgens  gaan  printen, maar dat gebeurt niet.
De PCzegt mij  dat ik Adobe moet downloaden maar dat  had ik toch gedaan??
Wat doe ik fout?

7427 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 17, 2017 om 12:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En hoe print u dan ander zaken? Gaat dat ook niet?

Misschien kunt u die afschriften eerst ergens opslaan en ze van daaruit printen?

Topantwoord

gsm
door gsm - Aug 17, 2017 om 12:44
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Adobe Reader eerst starten en de voorwaarden accepteren, als dat nog niet gebeurd is.
ik zou zelf nooit Adobe Reader gebruiken..
Er zijn alternatieven die de computer minder belasten en bovendien veiliger zijn.

edrick3
door edrick3 - Aug 17, 2017 om 13:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Alternatief is bv. foxitreader

br
door brui0929 - Aug 17, 2017 om 13:21
634 Antwoorden / 10 Vragen

Druk op CTRL+P
kies het type printer
Klik op afdrukken.

Als dit niet werkt ga dan als volgt verder:
ga in het menu naar bestand afdrukken
Geef aan naar welke printer klik hierop klik op drukaf.

Is de printer niet geinstalleerd ga dan naar de website van de fabrikant
ga naar suport kies downloads zoek uw printer type op en download het besturings software installeer deze.

r.kemperman
door r.kemperman - Aug 17, 2017 om 16:09
423 Antwoorden / 4 Vragen

U heeft het programma gedownload.
Maar heeft u het ook geinstalleerd?

le
door leoentonny - Aug 18, 2017 om 12:04
11 Antwoorden / 3 Vragen

rechtermuisknop gebruiken?

tdmduc
door tdmduc - Aug 18, 2017 om 13:35
704 Antwoorden / 2 Vragen

Waarom Acrobat? Alleen omdat het PDFjes zijn?

Eerst alles downloaden en opslaan.

Op een later moment Acrobat of Word(jaja dat kan ook: "pdf opslaan als" .doc of docx.) openen en ze achter elkaar afdrukken.

ajmvl44
door ajmvl44 - Aug 18, 2017 om 14:07
34 Antwoorden / 0 Vragen

zet de pdf even om naar Word

pi
door pieterwolters Aug 18, 2017 om 18:13
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom? Je gebruikt toch ook geen hamer om een schroef er verder in te krijgen als je de juiste schroevendraaier niet meteen kunt vinden?

simon55
door simon55 Aug 19, 2017 om 09:54
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ja hoor , mijn buurman gebruikt schroevendraaiers om te hakken .

akkerdistel
door akkerdistel - Aug 18, 2017 om 16:24
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Tip:
windows knopje + r
msconfig + enter
tabblad opstarten

En zie waarom je Adobe niet moet gebruiken.

gerbera
door gerbera - Aug 18, 2017 om 16:25
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Gebruikt u chrome dan ziet u, na het downloaden, links onder het bestand staan. (NLxxINGBxxxxx) Klik daar op en u kunt de afschriften printen. Geef in het keuzevak bij het downloaden aan welk type bestand u wenst (Pdf of anders).
LS, Deze wijze werkt althans bij ING.

sinypots
door sinypots - Aug 21, 2017 om 08:33
55 Antwoorden / 1 Vragen

Afschriften van de bank vragen, kost elke maand € 0,50 en je hebt alles netjes bij de hand en je hoeft niet te printen.

Cookies
door Cookies - Aug 21, 2017 om 09:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Op je laptop heb je ook alles bij de hand en kost 0,0.

DOOR SINYPOTS - 21 AUG. 2017 OM 08:33
19 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Afschriften van de bank vragen, kost elke maand € 0,50 en je hebt alles netjes bij de hand en je hoeft niet te printen.

gerbera
door gerbera - Aug 21, 2017 om 09:29
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Is volgens mij de vraag niet. Want ook met zelf printen heb je alles netjes bij de hand.

Afschriften van de bank vragen, kost elke maand € 0,50 en je hebt alles netjes bij de hand en je hoeft niet te printen.

Denk dat @nitwitje inmiddels druk aan het printen is, en hierdoor geen tijd heeft om te melden of het opgelost is.