jo
door joepie64 Feb 15, 2008 om 22:49
Computers & telefonie

Printer

Hallo,

Ik wil de printer opnieuw installeren maar dat lukt niet. Ik krijg een foutmelding nl. jetocr.dll

lxbkupdr-dl    lxbkcfg.exe  Wie kan mij helpen

alvast bedankt

632 9 Rapporteer

door 4711 - Feb 16, 2008 om 00:34
885 Antwoorden / 2 Vragen

Eerst de oude verwijderen want dan pas kun je deze vaak opnieuw installeren....
Dus na volledig verwijderen en omdat er soms sporen achter bleven lukte het vermoedelijk niet, daarom eerst na verwijderen oude via Defragmentatie programma alles laten opschuiven, en dan een filmpje op de PC laden voor als het achteraan zou staan en dan is alles overschreven en ga je als eerste keer installeren,
Lexmark gaat meestal  makkelijk, dan je meerdere keren doen, maar er zijn merken die lastiger zijn....

dirck
door dirck - Feb 16, 2008 om 07:26
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Zie hier mijn antwoord op je vraag van verleden jaar, wel jammer dat je toen niet meer gereageerd hebt.

Kijk eerst eens of de cd ook bekrast is, als dit zo is, dan kun je op de site van Lexmark de drivers ook downloaden en installeren op je computer.

Ik hoop dat je nu wel antwoord wilt geven, zodat we je verder kunnen helpen als het ondanks de antwoorden van ons toch niet lukt.

Groet, Dirck

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 16, 2008 om 13:53
16966 Antwoorden / 202 Vragen

en dan toch ook maar weer opnieuw: wat voor printer betreft het, welk merk etc!! Maar ja als u nu weer niet reageert op vragen, kom dan niet volgend jaar weer terug met dezelfde vraag.

jo
door joepie64 - Feb 16, 2008 om 14:33
11 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo,

Nu heb ik de printerdriver gedownload via lexmark site. De printer doet het nu wel maar hij geeft onder het downloaden aan dat hij jetocr.dl niet kan kopieren.

Groet Alice

jo
door joepie64 - Feb 16, 2008 om 14:39
11 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo,

Ja sorry dat ik niet gereageerd heb door omstandigheden kon dat niet.

lexmark printer x1180 all in one ik heb via de lexmarksite print.driver gedownload maar tijdens het kopieren krijg ik een foutmelding: kan jetocr.dl niet kopieren. Het gekke is dat ik nu wel kan printen maar iets kopieren lukt niet.

Alice

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 16, 2008 om 15:45
16966 Antwoorden / 202 Vragen

U heeft klaarblijkelijk uitsluitend de printerdriver geinstalleerd en niet de driver voor het kopieren. Neem maandag contact op met :

http://www.lexmark.nl/uncomplicate/sequentialem/home/0,7070,256205_2608_0_nl,00.html

is mijn advies.

jo
door joepie64 - Feb 16, 2008 om 15:54
11 Antwoorden / 4 Vragen

Oke bedankt zal ik doen

jcjoppe
door jcjoppe - Feb 16, 2008 om 15:54
279 Antwoorden / 59 Vragen

oude printer verwijderen en kiezen voor "nieuwe' printer toevoegen , dan geeft windows toch 10 tallen merken en types om toe te voegen ?? suc6, Johan

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 16, 2008 om 16:02
16966 Antwoorden / 202 Vragen

dat had vraagsteller al eerder gedaan!