yl
door ylang Aug 12, 2007 om 12:55
Computers & telefonie

Printer

hoi, mijn hp printer doet het niet en geeft de melding inkt patroon controleren.... ik heb al 2 nieuwe patronen erin gedaan maar de melding blijft....Wie weet hier raad mee????????

groetjes Yvonne

345 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 12, 2007 om 13:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor de overige experts is die vraag niet te beantwoorden als er geen merk en typenummer wordt gemeldt door u.
Dus....... even op die printer kijken en dit doorgeven.
Immers, elke printer is net weer even iets anders.

De overige experts wachten als jonge honden gespannen op uw reactie.

Op mij kunt u niet rekenen want ik ben maar een

ouwe grijze Vrije Vogel!

ve
door verwijderd - Aug 12, 2007 om 13:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Heb je na vervangen inktpatronen alweer uitgelijnd ??

Dan is de melding wellicht weg.

Groetjes,

ve
door verwijderd - Aug 12, 2007 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi, mijn hp printer doet het niet en geeft de melding inkt patroon controleren.... ik heb al 2 nieuwe patronen erin gedaan maar de melding blijft....Wie weet hier raad mee????????

Wel de originele patronen gebruikt?

Wel de goede types gebruikt?

ve
door verwijderd - Aug 12, 2007 om 14:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is een HP 1315 all in one printer scanner copier

Testpagina is gemaakt, originele (nagevulde) HP patronen zitten erin, contactpunten voorzichtig schoongemaakt. Het lampje 'inktpatroon controleren' blijft knipperen.

ve
door verwijderd - Aug 12, 2007 om 14:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Even als vervolg op ikbenik. Klepjes van de houders goed aangeduwd. Plastick stripjes eraf gehaald. Ik spreek uit ervaring voor beide zaken. Ben blond geweest, heel lang geleden.

Vr.gr. Poltol

ve
door verwijderd - Aug 12, 2007 om 14:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Testpagina is gemaakt, originele (nagevulde) HP patronen zitten erin, contactpunten voorzichtig schoongemaakt.

Daar zit jouw probleem. Zet er nieuwe originele HP patronen in, en je probleem is opgelost.

/begin achtergrondinformatie:

Waarom niet navullen en waarom maken de printerfabrikanten het ons zo moeilijk om deze na te vullen?

In het verleden (zo'n 10 jaar geleden) kon je die patronen heel gemakkelijk navullen.

Echter doordat er zoveel problemen ermee waren, hebben de fabrikanten gezegd dat het afgelopen is met dat navullen. Er waren er gewoon teveel problemen mee.

Echter zijn de consumenten die problemen helemaal vergeten en begint men nu te zeuren dat die patronen niet na te vullen zijn.

/einde achtergrondinformatie.

ve
door verwijderd - Aug 12, 2007 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nu mijn 3 de hp printer en na de bijgelverde patronen nooit meer originele patronen gebruikt zonder problemen.

Dus dat is het probleem niet.

De inktpatronen Opnieuw Uitlijnen is een optie., maar dat was al gezegd.

ve
door verwijderd - Aug 12, 2007 om 14:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Uitlijnprocedure kan niet gestart worden ivm de foutmelding.

hij reageert nergens op, zolang het lampje knippert.

bovendien: de uitlijnpagina werd wel geprint en zag er normaal uit. Daarna moet deze gescand worden en klaar is klara. Daarna kwam echter de foutmelding...

ve
door verwijderd - Aug 12, 2007 om 18:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf ook de HP 1315 (al anderhalf jaar met de originele cartridges er nog in)

Om die foutmelding kwijt te raken zul je de nagevulde cartridges weer moeten resetten.

Op Google kun je misschien de procedure voor jouw type cartridges wel vinden. Even zoeken op cartridge resetten.