buisman
door buisman Apr 27, 2012 om 23:05
Computers & telefonie

Printproblemen door scriptfout

Geachte heer/mevrouw,

Sinds kort krijg ik de volgende melding wanneer ik een mail uit wil printen in Windows Live Mail:
Scriptfout
fout opgetreden in het script op deze pagina
regel 291
teken 1
fout Classfactory
kan aangevraagde klasse niet leveren
Code 0
Url res//ieframe.dll/previeuw. js
doorgaan ja/neen

wanneer ik dan ja aanklik gebeurt er niets, ik kan hooguit iets via printscreen naar Word sturen en het daar alsnog printen.

Dit geldt ook voor artikelen uit Internet Explorer 8, Voorheen kon ik die ook zonder problemen printen.

Ik heb een computer met besturing Windows 7 en een Lanverbinding met Ziggo

Ik heb al systeemherstel gedaan, printer heeft de juiste driver. Die print wel documenten uit mijn bibliotheek uit.
Verder heb ik een ESET Nod 32 Antivirusbeveiliging.

Wat moet ik nu doen? Wanneer ik Windows live Mail verwijder en daarna opnieuw installeer raak ik dan mijn opgeslagen mappen kwijt.
Wanneer ik die eerst exporteer nar bv. documenten kan ik ze niet meer lezen. Het zijn dan eml-bestanden welke ik niet kan openen.
Een programma installeren om ze wel te kunnen lezen wordt als schadelijk voor mijn PC beschouwd.

Hopelijk kunt u mij helpen.

Bij voorbaat hartelijk dank,

Annie de Beurs-Buisman [edit redactie]

2065 7 Rapporteer

pa
door patrickvkmp - Apr 28, 2012 om 02:04
3 Antwoorden / 0 Vragen

Lijkt op een fout in Internet Explorer.

Probeer het eens via Firefox of Google Chrome. Zijn sowieso fijnere browsers dan Internet Explorer.

jozo
door jozo - Apr 28, 2012 om 02:39
4 Antwoorden / 2 Vragen

Even gegoogle op Url res//ieframe.dll/preview. js en dan kom ik op de volgende site.
Microsoft Answers Lijkt inderdaad op een fout in Internet Explorer.
Hier vind je ook een link hoe je Internet Explorer kunt repareren. Verder kun je daar e.v.t. je ook vraag voorleggen mijn ervaring is dat je binnen de korste tijd de juiste oplossing krijgt.

--
door --- - Apr 28, 2012 om 09:33
23 Antwoorden / 0 Vragen

Het beste is om de IE te verwijderen, na het verwijderen een herstart doen, Na de herstart opnieuw IE(9) - 32 of 64 bits versie - installeren. Succes!!

--
door --- - Apr 29, 2012 om 21:12
23 Antwoorden / 0 Vragen

Is het al opgelost het probleem?

buisman
door buisman - Apr 29, 2012 om 22:02
2 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=lullo winterman schreef op zondag 29 apr 2012, 21:12]Is het al opgelost het probleem? neen het probleem is nog steeds niet opgelost. IE8 verwijderd.daarna IE9 geinstalleerd. Windows Live Mail verwijderdvia software en ook opnieuw geinstalleerd. Situatie nog steeds het zelfde, geen mogelijk tot het printen van emails of webpagina's. Wel uit andere programma's zoals bv. Word.
Annielou

pa
door patrickvkmp - Apr 29, 2012 om 22:09
3 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals in mijn vorige reactie is te lezen, probeer Firefox of Chrome dan even. Als het daar wel werkt dan ligt het sowieso aan Internet Explorer.

buisman
door buisman - Apr 30, 2012 om 21:03
2 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=patrickvkmp schreef op zondag 29 apr 2012, 22:09]Zoals in mijn vorige reactie is te lezen, probeer Firefox of Chrome dan even. Als het daar wel werkt dan ligt het sowieso aan Internet Explorer. Ik heb nu Chrome geinstalleerd, het printen van webpagina's lukt nu weer, alleen de e-mails in Windows Live Mail afdrukken lukken nog steeds niet daar blijft dezelfde scriptfoutmelding. In ieder geval bedankt, Annielou