no
door nokia Feb 15, 2012 om 19:38
Computers & telefonie

Prive berichten verzenden met Windows 7 lukt niet op Hyves

Ik kan met Windows 7 geen prive berichten versturen op Hyves. Log ik in op mijn werk die onder Xp draait wil het wel.
Wie weet hoe dit onder Windows 7 niet werkt en met Xp wel ???

1082 15 Rapporteer

stacey
door stacey - Feb 15, 2012 om 19:45
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Heeft niets met Windows 7 te maken.............bij mij lukt alles prima.
Je zult iets verkeerd hebben staan ergens bij je instellingen of er was een probleem met Hyves op moment dat je iets probeerde te verzenden ?

no
door nokia - Feb 15, 2012 om 19:49
35 Antwoorden / 21 Vragen

Deed het gisteravond hier ook al niet en vandaag op mijn werk wel
Verschil Windows 7 thuis en Xp op mijn werk
Snap er niets van

chris74
door chris74 - Feb 16, 2012 om 09:59
567 Antwoorden / 44 Vragen

Nogmaals het heeft niets te maken van verschil windows 7 of windows xp.

Het heeft te maken met de browser.

Welke browser gebruik je. Probeer het eens met een andere browser zoals: firefox of chrome.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 16, 2012 om 12:09
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Sowieso is het onmogelijk om privé berichten te versturen via Hyves, maar dit wil je vast niet horen? :-)

chris74
door chris74 - Feb 16, 2012 om 12:17
567 Antwoorden / 44 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 16 feb 2012, 12:09]Sowieso is het onmogelijk om privé berichten te versturen via Hyves, maar dit wil je vast niet horen? :-)I

Je kan wel prive berichten versturen naar andere hyves personen

no
door nokia - Feb 16, 2012 om 15:35
35 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=chris74 schreef op donderdag 16 feb 2012, 12:17][quote=lekkerisdat schreef op donderdag 16 feb 2012, 12:09]Sowieso is het onmogelijk om privé berichten te versturen via Hyves, maar dit wil je vast niet horen? :-)I

Je kan wel prive berichten versturen naar andere hyves personen

Nee dat werkt nl. niet bij mij thuis
Op mijn werk wel mij namelijk niet

no
door nokia - Feb 16, 2012 om 15:37
35 Antwoorden / 21 Vragen

Zorry op mijn werk lukt dat wel

stacey
door stacey - Feb 16, 2012 om 15:43
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Lekker is dat bedoelde waarschijnlijk dat niets op Hyves werkelijk prive is ;-)

Heb je thuis al geprobeerd met een andere browser of verzenden dan lukt ?

no
door nokia - Feb 16, 2012 om 15:50
35 Antwoorden / 21 Vragen

Bericht type: 0 Privé-bericht 0 Email

En hier komt dus geen naam testaan als ik een prive bericht wil verzenden

Zoek vrienden en vriendengroepen terwijl je typt , of selecteer meerdere tegelijk.

Helaas ik kom er niet verder mee

stacey
door stacey - Feb 16, 2012 om 15:52
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Probeer even bij betreffende persoon zelf op de enveloppe te klikken voor een prive mail.
Klinkt overigens meer naar een foute (zoek) instelling bij Hyves zelf als je via je mailbox daar niets geselecteerd krijgt.

no
door nokia - Feb 16, 2012 om 15:57
35 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=stacey schreef op donderdag 16 feb 2012, 15:52]Probeer even bij betreffende persoon zelf op de enveloppe te klikken voor een prive mail.
Klinkt overigens meer naar een foute (zoek) instelling bij Hyves zelf als je via je mailbox daar niets geselecteerd krijgt.

Dat probeer ik steets maar de betreffende naam komt dan niet op de plaats waar het hoort

Prive berichten ontvangen kan ik wel maar die beantwoorden lukt ook niet niet

stacey
door stacey - Feb 16, 2012 om 16:07
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Ik zou niet weten waarom het bij ene pc wel en andere niet lukt, maar ik doe nog eens een gooi...........
Stel bij internet Explorer onder Extra de Compatabiliteitsweergave eens in, wellicht veranderd dat iets ? Die staat bij mij voor de Hyves pagina (en W7) wel ingesteld in elk geval.

no
door nokia - Feb 16, 2012 om 16:39
35 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=stacey schreef op donderdag 16 feb 2012, 16:07]Ik zou niet weten waarom het bij ene pc wel en andere niet lukt, maar ik doe nog eens een gooi...........
Stel bij internet Explorer onder Extra de Compatabiliteitsweergave eens in, wellicht veranderd dat iets ? Die staat bij mij voor de Hyves pagina (en W7) wel ingesteld in elk geval.

Mijn dank ik groot, de fout zat inderdaad in de compatabiliteitsweergave
Bij de instellingen van de compatabiliteitsweergave stonden wel 8 website's in waaronder Hyves, hoe ze daar zijn gekomen is mij nog niet duidelijk

stacey
door stacey - Feb 16, 2012 om 16:55
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=nokia schreef op donderdag 16 feb 2012, 16:39]Mijn dank ik groot, de fout zat inderdaad in de compatabiliteitsweergave
Bij de instellingen van de compatabiliteitsweergave stonden wel 8 website's in waaronder Hyves, hoe ze daar zijn gekomen is mij nog niet duidelijk

Oké, nou fijn dat het eindelijk opgelost is ;-)

no
door nokia - Feb 16, 2012 om 16:57
35 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=stacey schreef op donderdag 16 feb 2012, 16:55][quote=nokia schreef op donderdag 16 feb 2012, 16:39]Mijn dank ik groot, de fout zat inderdaad in de compatabiliteitsweergave
Bij de instellingen van de compatabiliteitsweergave stonden wel 8 website's in waaronder Hyves, hoe ze daar zijn gekomen is mij nog niet duidelijk

Oké, nou fijn dat het eindelijk opgelost is ;-)

Ja nogmaals dank