astoria
door astoria Aug 17, 2009 om 11:09
Computers & telefonie

Probleem maxi/minimaliseren

Ls Bij opstarten van de Pc en aanklkken van een snelkoppeling komt er een beeld op het scherm met aan de rechter en onderzijde een strook van 2 centimeter . Bij het klikken op maximaliseren springt het beeld in de normale stand .Dit gebeurt regelmatig met uitzondering van Outlook express .Ra Ra ??

606 6 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Aug 17, 2009 om 11:44
646 Antwoorden / 8 Vragen

Dit heeft niet veel met programmeren te maken zoals met dit onderwerp bedoeld wordt.
Er is ergens iets fout in de standaardinstellingen van het programma.
fOutlook Express heeft helaas wel meer van die kuren.Verwijder Outlook Express en installeer het opnieuw, uw probleem is dan opgelost.

fo
door forummuis - Aug 17, 2009 om 12:15
14 Antwoorden / 0 Vragen

De vraagsteller zegt dat het juist niet gebeurd bij outlook express!

Probeer het volgende eens:
Klik met je rechtermuis op een snelkoppeling en kies voor eigenschappen. Zet uitvoeren op maximaal.

Werkt dit niet probeer dan het volgende eens:
Open een koppeling.
Ga met je muis in de rechterhoek staan tot je een pijltje ziet en sleep het venster groter.
(dus niet op maximaliseren drukken)
Sluit het venster af met ctrl + het kruisje

astoria
door astoria - Aug 17, 2009 om 12:35
362 Antwoorden / 55 Vragen

Hoi Forum muis . Inderdaad goed op gemerkt, Outlook heeft nu juist dat probleem niet . maar aangegeven adviezen werken niet ,helaas.

fo
door forummuis - Aug 17, 2009 om 13:26
14 Antwoorden / 0 Vragen

Nog een poging dan maar.

Heb je het over snelkoppelingen naar internetsites of over snelkoppelingen naar bestanden/spelletjes op je pc? Heb je die stroken ook op je bureaublad?

Als je het over snelkoppelingen naar internetsites hebt moet je op de snelkoppeling van ie/firefox (weet niet welke browser je gebruikt) gaan staan. Met de rechtermuis klikken en kiezen voor eigenschappen. Zet uitvoeren op gemaximaliseerd. Kies voor toepassen, dan voor ok en start de pc opnieuw op.
Al je koppelingen naar internetsites zouden nu maximaal moeten openen.

Heb je het ook bij bestanden/spelletjes op je pc, dan moet je per snelkoppeling van map/spel op gemaximaliseerd zetten.

Heb je de stroken ook op je bureaublad, dan staat er iets niet goed in de instellingen van je beeldscherm.

Meer tips heb ik niet voor je. Hoop dat het nu lukt.
Zo iet, misschien heeft een andere lezer nog tips?

astoria
door astoria - Aug 17, 2009 om 18:35
362 Antwoorden / 55 Vragen

Hoi .Nog een aanvulling .Het betreft snelkoppelingen naar internet, bureau blad heeft geen last van stroken . Het browserverhaal begrijp ik niet . Welke browser en hoe kan ik die vinden ??

fo
door forummuis - Aug 17, 2009 om 19:31
14 Antwoorden / 0 Vragen

Browser is waar je mee op internet gaat. Dat kan internet explorer zijn, firefox of iets anders.

Ik neem aan dat je op je bureaublad een snelkoppeling hebt staan om internet op te gaan.
Dus niet een snelkoppeling om naar een bepaalde website te gaan, maar 1 voor internet van internet explorer (of firefox)
Daar moet je met je rechtermuisknop op klikken en mijn verhaal uitvoeren.
Als je geen snelkoppeling van internet explorer hebt (of van firefox, of iets anders hebt) kun je ook op start klikken, dan op alle programma's en dan met je rechtermuis op internet explorer klikken enz.