Ik doe mee aan enquetes via internet en heb daarvoor adobe flash nodig Nu gebeurt het zeer regelmatig dat internet adobe niet herkent op mijn laptop en ik het programma opnieuw moet installeren Echter hiermee is het probleem niet oogelost want internet blijft adobe niet herkennen op mijn laptop terwijl de laatste versie van adobe erop staat Deze is erop gezet via de officieel site Wie weet hier raad mee? Ik kan nu geen enquetes meer invullen of sommige filmpjes niet meer bekijken Dit probleem komt zeer vaak voor zeg maar rustig iedee maand
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Het lek is in,iddels al gedicht dus daar ligt het niet aan Dit is trouwens niet de eerste keer dat adobe problemen geeft Aan mijn virus software ligt het beslist niet Het is ook erg wisselend De ene keer zijn er geen problemen en de andere keer lukt het niet
Kiest u bij installatie ervoor om updates automatisch te installeren? Ik kreeg vandaag, bij Firefox, alweer een melding terwijl de laatste update nog maar enkele dagen geleden was.
.....Het lek is inmiddels al gedicht dus daar ligt het niet aan..... Welke browser gebruik je? Met Firefox krijg je nu nog steeds de melding dat de flash plug in geblokkeerd wordt.
Nee, 18.0.0.194 Maar als je op Bijwerken klikt krijg je: Flash Player Plugin 18.0.0.194 to 18.0.0.202 (click-to-play) is geblokkeerd voor uw bescherming. Dus ga ik alles er af gooien en opnieuw proberen. Bedankt.
[quote=reflecs schreef op dinsdag 14 jul 2015, 10:23]@edrick3 Heeft u versie 18,0,0,209 geïnstalleerd?
Ook de nieuwste versie is blijkbaar nog steeds kwetsbaar, want FF meldt ook bij de 209 versie: All versions of Adobe’s Flash Player plugin are currently vulnerable.
[quote=carola.83 schreef op dinsdag 14 jul 2015, 12:56]Firefox blokkeert nieuwste Flash-versie op Windows en Linux KLIK
Daar gaat het over versie ....204 En heb net ....209 binnengehaald zoals reflecs aangaf. Er wordt nu niet geblokkeerd terwijl dat daarvoor wel het geval was. Zijn ze razendsnel met vernieuwen of haal ik iets door elkaar? ;-)
[quote=carola.83 schreef op dinsdag 14 jul 2015, 12:22][quote=reflecs schreef op dinsdag 14 jul 2015, 10:23]@edrick3 Heeft u versie 18,0,0,209 geïnstalleerd?
Ook de nieuwste versie is blijkbaar nog steeds kwetsbaar, want FF meldt ook bij de 209 versie: All versions of Adobe’s Flash Player plugin are currently vulnerable.
Heb ook dit "probleem"; kan niet meer kaarten sturen via Greetz, maar FF mededeling dat Adobe Flash Player has protected the site where you are up. Zelf geen idee wat te doen, maar Zaterdag zal er iemand (met verstand van...) me komen helpen. Ook bij het lezen van kranten e.d. krijg ik deze mededeling.
[quote=edrick3 schreef op dinsdag 14 jul 2015, 13:00][quote=carola.83 schreef op dinsdag 14 jul 2015, 12:56]Firefox blokkeert nieuwste Flash-versie op Windows en Linux KLIK
Daar gaat het over versie ....204 En heb net ....209 binnengehaald zoals reflecs aangaf. Er wordt nu niet geblokkeerd terwijl dat daarvoor wel het geval was. Zijn ze razendsnel met vernieuwen of haal ik iets door elkaar? ;-)
Is mij ook allemaal niet meer zo duidelijk; Bij Mozilla support lees ik: Op dit moment zijn alle versies van Adobe’s Flash Player-plug-in standaard gedeactiveerd, totdat Adobe een bijgewerkte versie vrijgeeft waarin bekende kritieke beveiligingslekken zijn verholpen.
Ik schreef: Ook de nieuwste versie is blijkbaar nog steeds kwetsbaar, want FF meldt ook bij de 209 versie: All versions of Adobe’s Flash Player plugin are currently vulnerable.
Dit moet zijn: 'want Adobe meldt'
Die melding kreeg ik dus te zien bij download op Adobe van de .209 versie.
Om gek van te worden maar .209 versie is dus blijkbaar wel veilig? KLIK
@Tenormin: Je gebruikt blijkbaar Firefox, even je plug-ins updaten: ga naar rechts boven, daar zie je 3 streepjes onder elkaar staan. Daarop klikken en dan klikken op Add-ons. Nieuw scherm opent, daar klikken op: controleren of plug-ins up to date zijn. Na controle opent een nieuw scherm, daar zie je dan de buttons van plug-ins die ge-update moeten worden, o.a. dus Adobe Flash Player.
.....Om gek van te worden maar .209 versie is dus blijkbaar wel veilig?..... Ja dus. Ze zijn tóch razendsnel geweest. ;-) Zoals al eerder aangegeven: éérst wel blokkade, nu niet meer.
@tenormin,
Had gisteren ook een flashblokkering bij Hallmark. Even updaten en het werkt weer. Zie de beschrijving bij carola.83
Ook bij de nieuwste versie wordt er gezegd dat alle versies kwetsbaar zijn, maar tegelijkertijd staat er dan een groene duim omhoog ("Up- to-date") bij de Adobe Flash Speler.
ik ben momenteel aan het werk en niet thuis ga morgen avond kijken welke versie de pc aangeeft en indien nodig up daten zal het melden indien probleem opgelost is
[quote=beautiful schreef op dinsdag 14 jul 2015, 18:27]ik ben momenteel aan het werk en niet thuis ga morgen avond kijken welke versie de pc aangeeft en indien nodig up daten zal het melden indien probleem opgelost is Vertel ook even welke browser je gebruikt.
In Firefox zit sowieso 'n klein bugje, dat jouw opgenoemde probleem o.a. kan veroorzaken.
@Carola & @edrick, eindelijk een voor mij, als niet topic opener, heel veel gehad aan antwoord van ;carola: werkt weer toppy n.a.v. haar link, dus hulp is niet meer nodig: kaart zelfs verstuurd via Greetz, zonder problemen. Door mij in ieder geval: bedankt!
Ik had ook problemen met adobe flash, tot iemand tegen mij zei staan je internet instellingen wel goed. Ik had niets eraan verandert toch maar even nagekeken en ze gereset en ja alles werkt weer naar behoren. Misschien is dit voor u ook de oplossing. Misschien het proberen waart
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde. Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat. Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten. Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.
de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende
...
Lees meer
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer