ma
door maicha Dec 14, 2004 om 10:22
Computers & telefonie

Probleem met surfen

wie kan mij helpen met het volgende probleem.

Als ik via een startpagina naar een internetside wil dan krijg ik een frame met in de bovenbalk, Microsoft internet explorer,in het vak zelf is niets te zien.

Het zandlopertje dat aangeeft dat de computer bezig is met zoeken is actief maar het doet verder niets.

472 2 Rapporteer

th
door theone56 - Dec 14, 2004 om 11:41
9 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt waarschijnlijk spy-ware op je pc zitten. Je kan het volgende doen:

Ga naar: http://www.lavasoft.de/software/adaware/ en download adaware en draai deze ( volkomen veilig).

Volg de instructies en w.s. ben je het venster dan kwijt. Lukt het niet, dan laat het weten. er is dan nog een oplossing

groet,

theone56

ma
door maicha - Dec 14, 2004 om 18:38
5 Antwoorden / 12 Vragen

Beste theone, hartelijk dank voor Uw antwoord, echter ik heb adaware gedownload maar het probleem is niet opgelost. Je had nog een mogelijkheid. wil je die geven? b.v.d. Maicha