be
door beje Mar 20, 2010 om 16:03
Computers & telefonie

Probleem met update norton

Omdat ik een (betaalde en geregistreerde) versie van Norton 360/2009 gebruik kreeg ik een update aangeboden. Tegen het einde van de installatie kreeg ik de melding dat Norton een conflict had met het programma Advanced System Care en of ik dit (eveneens betaalde en naar de pro-uitvoering ge-update versie) maar even wilde verwijderen. Nou nee dus. Ben dik tevreden over ASC en weet niet wat de update van Norton inhoudt. Wat is wijsheid?

326 4 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Mar 20, 2010 om 17:10
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Wijsheid is m.i. om Norton beveiliging zo optimaal mogelijk te laten werken om inbraak in uw computer te voorkomen.

in a previous post a Symantec Empoyee (names in red) mentioned that they are working to solve this compatibility issue. This error comes because both uses real time scanning for spyware, defrag, etc. and because of this they can detect each other as threats, or have any other errors.

If you whish to continue use Advanced SystemCare Pro, I suggest you to turn of it's automated scannings, and use it manually.

Bron:

http://community.norton.com/t5/Norton-360/Norton-360-v4-removed-my-PRO-Advanced-SystemCare/td-p/208794;jsessionid=69CECF53234566BB20520C0C9A9DE4CF
Hier wordt dus geadviseerd om het automatisch scannen van systemcare pro uit te zetten en dit handmatig te doen.

edwardus
door edwardus - Mar 20, 2010 om 17:11
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Je zult even met de klantenservice van een van beide (of allebei) contact moeten opnemen, beide pakketten worden vaak gebruikt, ze zullen wel vaker deze situatie hebben gezien.

elenay
door elenay - Mar 20, 2010 om 20:21
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Ik heb die Advanced System Care ook verwijderd, omdat ik met dat
programma conflicten kreeg met andere programmatuur.

birdies
door birdies - Mar 20, 2010 om 20:28
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Wat je zou kunnen proberen: Advanced System Care (tijdelijk) verwijderen, de update van Norton binnen halen en daarna opnieuw ASC installeren. Je hebt kans dat het probleem dan is opgelost.