mr
door mrjack75 May 27, 2005 om 02:00
Computers & telefonie

Problemen met Jewel

Hallo Allemaal.


Ik heb 2 jaar geleden een Jewel laptop gekocht BIJ VOBIS IN NIJMEGEN!    Nu zit er ineens een barst in het plastic onderin links naast het TFT scherm! TFT scherm zelf is oke maar de plastic omhulsel begint te barsten! Dit is volgens mij een productie fout want volgens mij gaat dit stuk door het lost en dicht doen van TFT scherm! Wie heeft deze problemen ook of in het verledeng gehad en wat kan ik er tegen doen want Vobis behandelt mij schandalig!


Ik heb een email naar Vobis gestuurd en naar Jewel (de firma JEWEL)! Vobis zegt ik moet met Jewel overleggen en Jewel stuurt netjes een email terug en vraag of ik naar Vobis wil gaan en daar kan proberen of zij het naar Jewel opsturen! Ik weet niet of er garantie opzit maar daar gaat het niet helemaal om want hij moet toch klaar, ook al zijn er kosten aan verbonden! Ik dus naar VOBIS in NIJMEGEN (45 kilometer vanaf mijn woonplaats) en wat schept mijn verbazing! DE medewerker bij VOBIS heeft niet eens gekeken en wist al dat er een barst inzat! Kreeg de opmerking dat zij er niets meer mee te maken willen hebben want ik heb hem niet bij hun gekocht maar op de oude Vobis locatie van 2 jaar geleden (200 meter verder op)! Met de firma Jewel wilde ze niets meer te doen hebben! Het opsturen zou ongeveer 74 euro bedragen! Ik was er te wild mee om gegaan (terwijl deze altijd thuis staat en ik er zeer zuinig op ben) Dus ik rij 90 kilometer ( om naar de domme geklets te luisteren), moet 74 euro betalen en weet dan niet eens of het onder de garantie valt! Dus het plastic om het TFT scherm zal een hoop geld gaan kosten!Heb gevraagd of hij mijn problemen op papier wil zetten omdat hij er niets aan wil doen en wie er voor de kosten gaat op draaien als ik dit kan verhalen maar hier wordt de man ineens bang dus ik vertrouw het voor geen meter! Het is toch niet mijn probleem als Vobis 200 meter verhuisd is en een andere chef heeft, dat zij geen contact meer willen hebben met Jewel wegens problemen?


 


 Het moet gemaakt worden want anders ben ik bang dat het mijn TFT scherm nog een keer de kop gaat kosten omdat deze mee buigt als hij open gaat!


Bij wie is dit probleem meer voorgekomen en wat kan ik er aan doen!Ik voel mij schandalig behandelt bij vobis in Nijmegen, bij wie ik tot 2 jaar geleden nog goede ervaringen had()!


Alvast bedankt,


Mvg Jurgen

488 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

co
door cormans - May 27, 2005 om 08:36
77 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als het pas na 2 jaar gebeurt ga er dan maar vanuit dat het geen productiefout is.


Garantie geef ik je ook geen kans mee dus waarschijnlijk gaat je vakantie geld er grotendeels aan op ben ik bang.

le
door leenman_1 - May 27, 2005 om 23:37
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Jurgen,


Ik heb zelf 2 notebooks bij computerland gekocht en ook alleen maar ellende met repareren bij Jewel.


Sinds ik het rechtstreeks met Jewel aanpak een prima afhandeling


Met name Raphael Jansen en Tanya Vozhzlova  heb ik goede ervaringen mee maar over het geheel genomen een prima service.


Adres: Weerenweg 12b, 1161 AH Zwanenburg (vlakbij schiphol)


tel 0204071047


Hoop je een beetje op weg geholpen te hebben


Edward


edward@eade.nl


PS Je zult wel moeten betalen maar krijgt een prijsopgave en onderzoekskosten vervallen bij reparatie uitvoer.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer