ha
door hamalikrimida Nov 23, 2012 om 14:27
Computers & telefonie

Problemen met mail

heb windows 8, ziggo internet beveiliging, windows live mail. kan geen mail meer binnenhalen, alleen als ik doorstuur naar live,nl. Heb alle opties die ziggo geeft op haar site al geprobeerd, geen resultaat. Op mail aan ziggo alleen ontvangstbevestiging, reeg inhoudelijke reactie. Iemand enig idee???

5171 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gsm
door gsm - Nov 23, 2012 om 14:49
5940 Antwoorden / 47 Vragen
0

Gooi die Ziggo internet beveiliging eraf en kijk of het dan werkt.

Als je Ziggo internetbeveiliging toch wil behouden, controleer dan of Windows Defender (=MSE) wel uitgeschakeld is. Anders heb je namelijk twee virusscanners en dat is er een teveel.

ha
door hamalikrimida - Nov 23, 2012 om 15:08
17 Antwoorden / 6 Vragen
0

gsm. helaas geen resultaat !!!

jo
door jorisw - Nov 23, 2012 om 15:22
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heeft het wel gewerkt? Of is het sinds dat je Windows 8 hebt?

ha
door hamalikrimida - Nov 23, 2012 om 19:01
17 Antwoorden / 6 Vragen
0

jorisw.

heb voorheen oom wel eens problemen gehad, sinds enkele maanden ging alles echter goe. het 1 centraal ziggo mailadres en 3 @home aliassen waarvan 2 het niet of heel slecht doen. alle instellingen gecontroleerd, zijn voor alle drie gelijk, dus waarom de ene wel en de ander twee niet is mij een raadsel.

gsm
door gsm - Nov 23, 2012 om 20:21
5940 Antwoorden / 47 Vragen
0

Als sommige aliassen het wel doen dan kan de conclusie zijn dat die niet allemaal een kopie achterlaten bij de e-mailprovider, dus bijvoorbeeld bij Ziggo.

Aliassen maken gebruik van een en dezelfde mailbox bij de provider.
Feitelijk zou je de e-mail dus maar met één alias kunnen binnenhalen. Daarna is er geen bericht meer, want dat is al opgehaald. Soms lukt het per ongeluk toch nog net om met een tweede alias de e-mail ook op te halen, omdat het bijna tegelijk gaat en vist een derde alias even later achter het net.

Wanneer je echter op het tabblad Geavanceerd van elk alias account instelt, dat er een aantal dagen een kopie moet worden achtergelaten, dan moet je met elk alias de berichten bij de Provider kunnen ophalen binnen het aantal ingestelde dagen, nadat de eerste alias de berichten ophaalde.

gsm
door gsm - Nov 23, 2012 om 20:28
5940 Antwoorden / 47 Vragen
0

Heb je ook al eens via de webmail gekeken of er wel binnengekomen berichten staan, voordat je Windows Live Mail start?
Heb je Windows Live Mail zo ingesteld (Alles weergeven) dat de berichten worden weergegeven?

Je kunt namelijk berichten ook verbergen, terwijl ze er wel zijn. De berichten staan dan niet in de lijst bij Postvak-In
Als de berichten van de webmail verdwijnen dan heeft Windows Live Mail ze opgehaald.
Je moet dan wel bij het account hebben ingesteld, dat (tabblad Geavanceerd) er geen kopie op de server achtergelaten wordt.

li
door likkie - Nov 26, 2012 om 12:54
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb exact hetzelfde probleem sinds installatie Windows 8. Slechts één van mijn diverse e-mail aliassen komt niet meer binnen via Thunderbird en kan alleen via webmail benaderd worden.

Heb al contact gezocht met mijn hosting provider, echter nog geen resultaat. Ik hou je op de hoogte.

Gr, Erik.

ni
door nico1096 - Nov 26, 2012 om 13:05
10 Antwoorden / 5 Vragen
0

Ik heb Hotmail.
En krijg soms Ongewenste Mail binnen.
Afkomstig van mijn eigen e-mailadres.
???????????????

Dus die ga ik niet via "Opruimen > Blokkeren" weggooien.
Anders krijg ik misschien ook geen mail meer binnen.

Maar dan gebruik ik dus gewoon de optie "Verwijderen".

Dus advies:
kijk altijd goed vanaf welk e-mailadres het bericht verstuurd is.........

Mvrgr,
Nico

ho
door hohoho - Nov 26, 2012 om 15:35
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb ook pasgeleden hetzelfde probleem gehad, weliswaar met Thunderbird.
Nadat ik een op een tweede computer ook dit probleem constateerde, heb ik contact opgenomen met Ziggo.
Het blijkt dat je de bij de accountinstellingen de servernaam op pop.ziggo.nl moet zetten. Voorheen stond dit bij mij op mail.home.nl.
Nadat dat ik dit gewijzigd had was het probleem opgelost.
Hopelijk voor jou ook de oplossing!

Groetjes,

co
door corinne5 - Dec 2, 2012 om 18:02
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik had ook dit probleem gisteren met ziggo+ gebeld met telefoonnr. 09001876 moet je wel betalen maar dat krijg je terug omdat het een fout bij hun is. Ze hebben de serverpoort post uit veranderd in 587 en inkomende mail pop 3 veranderd in 995. Ze waren in mijn computer gegaan moet je wel toe stemming voor geven maar misschien lukt het ook als je het zelf doet, heb 3 weken met dit probleen gezeten en het was binnen 5 minuten opgelost. Succes hoop nog te horen of het gelukt is groetjes Corrinne

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer