ci
door cindydebruijne Aug 12, 2013 om 20:19
Computers & telefonie

Problemen met SmartCare

Beste,

Ik ervaar veel problemen met de verzekeringservices SmartCare. Bij het afsluiten van mijn telefoonabonnement bij Hi heb ik een verzekering bij SmartCare afgesloten.

Het scherm van mijn iPhone 5 is toen stuk gegaan en deze telefoon is netjes omgewisseld voor een nieuwe iPhone 5, helaas werkt de iPhone 5 die ik van SmartCare heb gekregen niet na behoren.

Toen ben ik gaan bellen met SmartCare en hun komen hun afspraken niet na. Zo staat er dat je binnen 24 uur weer bereikbaar bent.. Nou voordat ik een afspraak kon plannen (nadat hun een telefoonafspraak niet na zijn gekomen) was ik al 6 dagen verder. SmartCare zou toen komen om mijn telefoon om te wisselen. Dit zou gebeuren tussen 10.00 - 14.00
Nou SmartCare is mooi niet komen opdagen. Na veel telefoontjes en veel keren afgescheept te worden kreeg ik om 18.30 te horen dat er iets mis was met de planning..
Afgelopen vrijdag zou ik terug gebeld worden, ook die afspraak is SmartCare niet nagekomen. Dus zelf maar weer gebeld. Ze zouden nu komen op maandag 12 augustus tussen 15.00 - 19.00
Weer is SmartCare niet komen opdagen.. Dus zelf maar weer gebeld, de koeriers/monteurs bleken elkaar mis gereden te zijn, waardoor mijn telefoon weer niet geleverd kon worden vandaag..
Dus weer gebeld, nadat ik had aangegeven dat ik mijn advocaat (rechtsbijstandsverzekering) had ingeschakeld kon ik een spoedafspraak krijgen voor morgen tussen 10.00 - 14.00 word mijn iphone 5 nu omgewisseld voor een nieuwe..

Ondertussen heb ik dus mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. ik heb jullie gemaild, heb het kenbaar gemaakt op het forum van Hi.

Wat kan ik nog meer??? Ik word er gek van en wacht ondertussen al dik 11 dagen op mijn telefoon.. ik ben chronisch ziek en moet gewoon bereikbaar zijn met mijn telefoon, maar dat kan dus niet..

Hopelijk kunnen jullie mij helpen..

Groeten,
Cindy de Bruijne

683 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Aug 12, 2013 om 20:32
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Wacht nu maar even morgen af, ze zijn vast geschrokken dat je je rechtsbijstand hebt ingeschakeld.

sw
door swat1500 - Aug 12, 2013 om 23:34
3795 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als het bereikbaar zijn zo cruciaal is dan moet u ook voor een back-up toestel zorgen. Desnoods een waarmee u alleen kan bellen.

ci
door cindydebruijne - Aug 13, 2013 om 06:37
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=swat1500 schreef op maandag 12 aug 2013, 23:34]Als het bereikbaar zijn zo cruciaal is dan moet u ook voor een back-up toestel zorgen. Desnoods een waarmee u alleen kan bellen.

Beste Swat1500,

Momenteel ben ik bereikbaar via mijn huistelefoon. Maar de verzekering van Hi (SmartCare dus) heeft zo'n mooie voorwaarde dat je binnen 24 uur weer bereikbaar bent..
En juist omdat ze dat aanbieden ben ik overgestapt naar Hi..
Als het toestel wat je van hun krijgt niet naar behoren werkt, lijkt het me dat je er voor zorgt dat je zorgt dat je klant een ander toestel krijgt. Desnoods een leentoestel (wat ook in de voorwaardes staat, dat als ze je telefoon niet hebben dat hun zorgen voor een leentoestel..)

En omdat mijn telefoon bijna 20 dagen voordat ik op vakantie ga stuk is gegaan. (nou ja stuk is gegaan.. Hun hebben mij een defect toestel geleverd) ben ik er wel vanuit gegaan dat het geregeld zou worden.. Desnoods met een leentoestel..

Als hun de services niet aankunnen, moeten ze het ook niet zo mooi aanbieden.. Ze misleiden klanten gewoon....

hi-webcare
door hi-webcare - Aug 13, 2013 om 14:18
108 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Cindy,

Vanmorgen heeft mijn collega Angela telefonisch contact met je opgenomen om dit met je te bespreken. Zij zal je hier verder bij helpen.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare

ci
door cindydebruijne - Aug 13, 2013 om 14:27
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=hi-webcare schreef op dinsdag 13 aug 2013, 14:18]Hi Cindy,

Vanmorgen heeft mijn collega Angela telefonisch contact met je opgenomen om dit met je te bespreken. Zij zal je hier verder bij helpen.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare


Beste Christy,

Klopt. Ik heb inderdaad contact gehad met Angela. En ben op het moment erg tevreden hoe Angela hier mee bezig is!
Ik houd verder contact met Angela.

Bedankt voor je reactie.

Groeten,
Cindy de Bruijne

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer