mo
door moetdat Jul 4, 2013 om 10:28
Computers & telefonie

Programma inst

Na het opstarten van de computer vraagt deze of ik cm cardmonitor MFC application wil installeren. Dit is gekomen na installeren updates. Het programma is van Microsoft Windows hardware compatibilyty publischer.
Wat is het?
Ik klik het nog steeds weg maar de vraag blijft na opstarten.

459 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 4, 2013 om 11:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo moetdat,

Kijk eens of het in de softwarelijst staat en zo ja, daar verwijderen.
Je kunt ook systeemherstel doen met een vetgedrukte datum vóór die updates.

Suc6

mo
door moetdat - Jul 4, 2013 om 11:50
105 Antwoorden / 19 Vragen

Hoi edrIck3, Het enige wat ik kan vinden is c-media card reader driver usb2.0
Dit is wel geinstalleerd maar geeft nog geen hoeveelheid MB aan wat geinstalleerd moet zijn.
Heeft het hier iets mee te maken?

edrick3
door edrick3 - Jul 4, 2013 om 12:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@moetdat,

Dat is m.i. iets anders.
Zou maar systeemherstel proberen.
Scan voor de zekerheid eerst even met MBAM. Klik onder FREE.

Suc6

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 4, 2013 om 12:33
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Dat is software/de driver voor je cardreader die in jouw Medion pc zit. Kun je gewoon installeren, zit wel 'n maar aan.

Updates van Windows voor je hardware is nagenoeg altijd rommel, kun je beter daarom niet installeren (sowieso staan die updates gelijk aan Russisch roulette, alhoewel laatst genoemde minder vaak mis gaat..) .
Je kunt het volgend doen; toets wintoets + r type daar msconfig en klik op enter. Dan in het tabblad Opstarten vink je diegene uit die hier mee te maken heeft.
Overigens staat er vast nog veel meer dat uit kan.. (allemaal geheel op eigen risico, je kunt er overigens niets mee stuk maken, werkt iets niet zet je het gewoon weer aan)

mo
door moetdat - Jul 4, 2013 om 12:33
105 Antwoorden / 19 Vragen

Hoi edrIck3, Ik heb het ondertussen toch verwijderd en ik krijg geen melding meer, dus dat is opgelost.
Ik deed het omdat het ook vandaag bij software stond.
Bedankt voor het meedenken.

mo
door moetdat - Jul 4, 2013 om 12:38
105 Antwoorden / 19 Vragen

Lekkerisdat, ik lees jou antwoord net dus ik kan er niets meer meedoen. Toch jij ook bedankt en mijn USB poort doet het gewoon, als het er iets mee te maken had.

edrick3
door edrick3 - Jul 4, 2013 om 15:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@moetdat,

In ieder geval ben je nu van die melding verlost.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.