sc
door schrijn Jan 12, 2012 om 13:56
Computers & telefonie

Provider

L S
Gaarne aandacht voor het volgende.
Heb nieuw aparaat gekochten,voor tv, dit wordt niet geaxepteerd door provider.alleen gecertificeerde aparatenmogen.
mag dit en is dit een reden om op te zeggen?
provider is ziggo
m v gr hub

326 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jan 12, 2012 om 14:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo schrijn,

Over wat voor apparaat hebben we het hier?
Wat heeft je provider nu te maken met wat voor apparaat je aanschaft?
Hoe weet je provider dit trouwens?
Vind het een raar verhaal.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Jan 12, 2012 om 14:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@schrijn,

Gaat het over een CI+ module?

Lees dan hier.

freya
door freya - Jan 12, 2012 om 14:16
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


Wellicht gaat het om een TV die niet op de lijst van gecertificeerde toestellen staat? Maar of het nu een TV of een CI+ module is, als de TS een verkeerd apparaat koopt is dat natuurlijk zijn probleem en niet het probleem van de provider. De provider levert een dienst en als de klant niet eerst onderzoek doet over welk 'apparaat' hij dan moet aanschaffen en het verkeerde koopt, dan kan de provider daar natuurlijk niets aan doen. Kortom, nee, je kunt dan niet je abonnement beëindigen.....

Freya

edrick3
door edrick3 - Jan 12, 2012 om 14:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@freya,

Daar ben ik het uiteraard helemaal mee eens.
Realiseerde me - na m'n eerste reactie - opeens dat het wel eens om een CL+ module zou kunnen gaan. En ja, dan heeft Ziggo 'voorschriften'. Staat duidelijk genoeg op de site.

Met vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer