ro
door rondeb Dec 12, 2005 om 12:31
Computers & telefonie

Prullenbak hotmail ! ! !

Hallo,

Als ik emails naar me prullenbak verplaats in hotmail en ze dan wil verwijderen dab wil dat niet. Heb het internet al afgezocht of er meer mensen last hadden van dit probleem of dat ik antwoord kon vinden op dit probleem. Maar helaas niks gevonden.

Ik heb kort gelden wel een draadloos netwerk aangelgd voor me laptop maar ik had daarna nooit problemen het is vandaag begonnen.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor dit probleem.

Alvast bedankt Met Vr Gr Ron de B

3752 10 Rapporteer

tigertje
door tigertje - Dec 12, 2005 om 13:30
402 Antwoorden / 0 Vragen

Wacht even tot morgen, ook bij Hotmail gaat er wel eens wat fout. Momenteel kan ik ze ook niet verwijderen. Overigens worden alle mails die 5 dagen in de prullenbak staan automatisch verwijderd.

holstein
door holstein - Dec 12, 2005 om 14:00
922 Antwoorden / 16 Vragen

Is hier ook zo en ze worden na een paar dagen automatisch uit de prullebak verwijderd, maar in principe geen probleem, want volgens mij telt je prullebak inhoud niet mee voor de grootte van je account, dus in principe maakt het niet uit wat er in staat, al zijn het er 1000

sa
door sander1982 - Dec 12, 2005 om 15:03
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ga in je outlook express naar EXTRA en klik op OPTIES.

Klik dan op ONDERHOUD. Hier staat boven in de optie:

Berichten uit de map verwijderde items verwijderen bij afsluiten. Vink deze aan en klik op toepassen. Als je nu je outlook sluit zijn ze gelijk weg. :-)  Als het goed is althans!!!!

groetjes Sander

annaknoop
door annaknoop - Dec 12, 2005 om 15:12
22 Antwoorden / 2 Vragen

hallo hier in enschede is het ook kan msn en hotmail niet legen ik wacht verder wel af maar dat was hier gisteren ook al groetjes anna

perenboom
door perenboom - Dec 12, 2005 om 19:46
26 Antwoorden / 16 Vragen

U moet dan uw Pop-ups vrijstellen. Dit hoeft maar tijdelijk, maar als u
er weer last van krijgt moet u dit herhalen. Ik weet niet of u weet hoe
dit moet maar ik leg dit wel even uit:

• Bij Internet Explorer: Extra -> Internet-opties -> Privacy -> Pop-ups blokkeren (uitschakelen d.m.v. vinkje)

• Mozilla FireFox: Extra -> Opties -> Webfuncties -> Pop-ups blokkeren (uitschakelen d.m.v. vinkje)

ra
door ravesloo - Dec 13, 2005 om 21:49
1 Antwoorden / 0 Vragen

Het gaat inderdaad vanzelf over en de inhoud van de prullenbak telt niet mee voor je account. De prullenbak in hotmail wordt automatisch geleegd.

Mary

pluisjebaby
door pluisjebaby - Dec 15, 2005 om 10:02
31 Antwoorden / 18 Vragen

Ik ben ook al 2 dagen bezig om de prullebak leeg te krijgen maar dat is ook nog steeds niet gelukt.

Hoelang duurt dit probleem bij Hotmail?

annaknoop
door annaknoop - Dec 15, 2005 om 11:42
22 Antwoorden / 2 Vragen

hallo nu bij hotmail en msn is het hier opgelost ze zijn nu leeg maar het heeft toch een paar dagen geduurd  in ieder geval nog bedankt groetjes anna

tigertje
door tigertje - Dec 15, 2005 om 12:17
402 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mij is het probleem sinds vandaag over.

ev
door evasmitt - Dec 15, 2005 om 17:57
4 Antwoorden / 0 Vragen

Is inderdaad een tijdelijk probleem, ligt niet aan je pc of iets dergelijks, maar aan hotmail zelf. Vorige week kon ik dat zelf ook niet en bovendien ook geen mailtjes openen, dan kreeg ik een foutmelding. Dat probleem hebben ze inmiddels verholpen, het wissen van mailtjes doet het vandaag of morgen ook weer. Hakuna matata, dus.