ni
door nienkemulder Nov 25, 2008 om 13:01
Computers & telefonie

Quicket --> Vodafone, korting mobiel abonnement

Beste mensen,

In juli is mijn Quicknet ADSL-abonnement overgenomen door Vodafone. Bij die overname werd door Vodafone gemeld dat mensen die al een mobiel abonnement bij Vodafone haddden in aanmerking kwamen voor een maandelijkse korting van €5,- op hun factuur voor mobiele telefonie. Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone en dacht dus aan die korting te komen. Daarom heb ik zodra dat kon (ik denk ongeveer vier maanden geleden) online een formulier ingevuld dat ik die korting wil ontvangen. Helaas heb ik daar nog steeds geen reactie op gehad. En ook niet op de vele telefoontjes, mailtjes en brieven die ik gestuurd heb. De standaard reactie is dat Vodafone Vast (wat blijkbaar een andere afdeling is dan Vodafone Mobiel) me naar Vodafone Mobiel stuurt en Vodafone Mobiel stuurt me naar Vodafone Vast om het te regelen. Ik krijg het maar niet voor elkaar om die korting te krijgen. Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben? Wat doen jullie? Want ik kom niet verder zo.

547 2 Rapporteer

wouternl
door wouternl - Nov 26, 2008 om 15:46
21 Antwoorden / 3 Vragen

Beste,

Onderaan dit bericht een kopie uit http://www.vodafone.nl/prive/vast_bellen_en_internetten/my_vodafone_vast/quicknet/veelgestelde_vragen

Hier staat de juiste afdeling die u moet hebben vernoemd. Ook staat er vermeld dat Vodafone de korting maandelijks op uw factuur zal plaatsen. Heeft u daadwerkelijk de gehele factuur gecontroleerd? Het abbonementsbedrag zal op de factuur waarschijnlijk hetzelfde blijven, echter zal er ergens op de factuur €5,- afgetrokken worden.

Indien de korting nog niet gegeven is stel ik voor de klantenservice nog eenmaal te bellen en te verwijzen naar http://www.vodafone.nl/quicknet.
Hier kunnen ze zelf lezen wat de bedoeling is.

Hierna is de meest gangbare optie om vodafone aan te schrijven en te eisen dat ze de korting met terugwerkende kracht uitkeren.

Vergeet hierbij niet:

  1. Aangetekend verzenden.

  2. Termijn stellen wanneer het opgelost moet zijn.

  3. Het is geen vraag, stel duidelijk wat je van ze verwacht

  4. Maak ze duidelijk dat de korting een van de redenen was dat u na de overname niet naar een andere provider gegaan bent (of dat nou waar is of niet). Je bent dus niet tevreden!

  5. Voeg een kopie bij van de pagina waarop de korting aangeboden wordt.

Van de Vodafone site:

Bent u al Vodafone mobiel abonnee, dan kunt u ook de Vodafone Klantenservice bellen via 1200. Als Vodafone mobiel abonnee heeft u een extra optie in het keuzemenu van 1200. (Kies in het menu '2' voor vragen over Vodafone Vast Bellen en Internetten.)

Heeft u gekozen voor "profiteren van € 5 extra korting" dan ziet u dit automatisch terug op de eerstvolgende volledige maandfactuur als een mindering op uw mobiele abonnementskosten.

webrelations
door webrelations - Nov 28, 2008 om 08:44
23 Antwoorden / 0 Vragen

Vervelend dat de 5 euro korting kennelijk nog niet is verwerkt.

Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het vaste en mobiele telefoonnummer. Dan ga ik erachteraan.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com.

Antoine
Vodafone Web Relations