ni
door nienkemulder Nov 25, 2008 om 13:01
Computers & telefonie

Quicket --> Vodafone, korting mobiel abonnement

Beste mensen,


In juli is mijn Quicknet ADSL-abonnement overgenomen door Vodafone. Bij die overname werd door Vodafone gemeld dat mensen die al een mobiel abonnement bij Vodafone haddden in aanmerking kwamen voor een maandelijkse korting van €5,- op hun factuur voor mobiele telefonie. Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone en dacht dus aan die korting te komen. Daarom heb ik zodra dat kon (ik denk ongeveer vier maanden geleden) online een formulier ingevuld dat ik die korting wil ontvangen. Helaas heb ik daar nog steeds geen reactie op gehad. En ook niet op de vele telefoontjes, mailtjes en brieven die ik gestuurd heb. De standaard reactie is dat Vodafone Vast (wat blijkbaar een andere afdeling is dan Vodafone Mobiel) me naar Vodafone Mobiel stuurt en Vodafone Mobiel stuurt me naar Vodafone Vast om het te regelen. Ik krijg het maar niet voor elkaar om die korting te krijgen. Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben? Wat doen jullie? Want ik kom niet verder zo.  

547 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

wouternl
door wouternl - Nov 26, 2008 om 15:46
21 Antwoorden / 3 Vragen
0

Beste,


Onderaan dit bericht een kopie uit http://www.vodafone.nl/prive/vast_bellen_en_internetten/my_vodafone_vast/quicknet/veelgestelde_vragen

Hier staat de juiste afdeling die u moet hebben vernoemd. Ook staat er vermeld dat Vodafone de korting maandelijks op uw factuur zal plaatsen. Heeft u daadwerkelijk de gehele factuur gecontroleerd? Het abbonementsbedrag zal op de factuur waarschijnlijk hetzelfde blijven, echter zal er ergens op de factuur €5,- afgetrokken worden. 


Indien de korting nog niet gegeven is stel ik voor de klantenservice nog eenmaal te bellen en te verwijzen naar http://www.vodafone.nl/quicknet.
Hier kunnen ze zelf lezen wat de bedoeling is.


Hierna is de meest gangbare optie om vodafone aan te schrijven en te eisen dat ze de korting met terugwerkende kracht uitkeren.


Vergeet hierbij niet:



  1. Aangetekend verzenden.

  2. Termijn stellen wanneer het opgelost moet zijn.

  3. Het is geen vraag, stel duidelijk wat je van ze verwacht

  4. Maak ze duidelijk dat de korting een van de redenen was dat u na de overname niet naar een andere provider gegaan bent (of dat nou waar is of niet). Je bent dus niet tevreden!

  5. Voeg een kopie bij van de pagina waarop de korting aangeboden wordt.

Van de Vodafone site:


Bent u al Vodafone mobiel abonnee, dan kunt u ook de Vodafone Klantenservice bellen via 1200. Als Vodafone mobiel abonnee heeft u een extra optie in het keuzemenu van 1200. (Kies in het menu '2' voor vragen over Vodafone Vast Bellen en Internetten.)

Heeft u gekozen voor "profiteren van € 5 extra korting" dan ziet u dit automatisch terug op de eerstvolgende volledige maandfactuur als een mindering op uw mobiele abonnementskosten.

webrelations
door webrelations - Nov 28, 2008 om 08:44
23 Antwoorden / 0 Vragen
0

Vervelend dat de 5 euro korting kennelijk nog niet is verwerkt.




Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het vaste en mobiele telefoonnummer. Dan ga ik erachteraan.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com.

Antoine
Vodafone Web Relations



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Sk
Skyrider - Jun 10, 2024 om 17:20
Auto & vervoer

Auto verzekeren bij FBTO.

Ik wil mijn nieuwe elektrische auto verzekeren bij FBTO. Krijg ik het volgende antwoord van FBTO terug. 

Op basis van je leeftijd en het vermogen van je auto kunnen we de auto niet verzekeren. 

Lees meer

br
brandewijn - Jun 13, 2024 om 00:53
Computers & telefonie

Ik moet iedere keer opnieuw inloggen bij edge zins kort niet bij groome

als ik op facebook wil en andere dan moet ik iedere keer minloggen dat is nooit geweest Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer