door winie-w Jul 6, 2016 om 22:09
Computers & telefonie

Rekening voor bellen zonder te bellen telfort

ik kreeg een rekening van telfort van 174 euro ik zou hebben gebeld naar 0909455111 op zondag  mijntelefoon lag in de keuken en zat met mijn vrouw tv te kijken in de kamer dus niet gebeld heb een klacht ingediend  maar zij zeggen dat wij wel gebeld hebben en de rekening moeten betalen wat kan ik hier nog aan doen

2681 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 6, 2016 om 22:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er staan veel klachten met betrekking tot dit nummer op het internet,

en geeft uw telefoon ook aan dat u dit nummer gebeld zou hebben?

ja
door jackyh - Jul 6, 2016 om 22:42
953 Antwoorden / 4 Vragen

Staat er ook bij hoe laat u gebeld heeft?  Misschien geeft dat nog een houvast.

marita5
door marita5 - Jul 6, 2016 om 22:54
11524 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Winie - W ,

Hier staan nog 2 mensen die zijn gebeld door hetzelfde nummer ook een hoge telefoonrekening , klik op de rode regels

http://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0909455111.

Neem eens contact op met het Juridisch loket in uw gemeente en vraag wat uw mogelijkheden zijn . ( scroll naar beneden )

https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact

U kunt ook een vraag stellen op het telfort forum met betrekking tot uw factuur ,

https://forum.telfort.nl/factuur-337

tijger1
door tijger1 Jul 7, 2016 om 00:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De Ts is niet doir het nummer gebeld, hij zou zelf dat nummer gebeld hebben.

marita5
door marita5 Jul 7, 2016 om 06:15
11524 Antwoorden / 15 Vragen

Mijn antwoord verkeerd geformuleerd moest zijn dat Ts niet zelf heeft gebeld ,maar toch de factuur moet betalen .

reflecs
door reflecs - Jul 7, 2016 om 10:32
1859 Antwoorden / 4 Vragen

In dit topic op het Telfort-forum wordt ook geklaagd over dit nummer: https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/0909-nummer-fraude-49804
Blijkbaar wordt het gebruikt voor een zogenaamde quiz.

Cookies
door Cookies - Jul 7, 2016 om 10:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@reflecs: het gaat dus om die z.g. beruchte winacties van, ook weer z.g. bedrijven.

Ik vind het overigens wel knap dat iemand nog precies weet waar zoveel dagen/weken geleden de mobiel lag en wat zijn vrouw deed.

Apetjoek
door Apetjoek Jul 8, 2016 om 09:51
234 Antwoorden / 16 Vragen

zeker geen gevalletje van altzheimer!

be
door bertwolf - Jul 7, 2016 om 11:58
28 Antwoorden / Vragen

Er is gewoon gebeld, alleen durft iemand dat niet te zeggen. Zoals  carola.83  al zei, "knap" dat u nog weet waar die precies lag dat ben ik meestal na een uur al weer kwijt..

telfortwbcr
door telfortwbcr - Jul 8, 2016 om 09:18
124 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Winie-W,

Wat vervelend dat je zo een hoge rekening van ons hebt ontvangen. Wij willen dit graag nogmaals voor jou bekijken. Kun je ons forum bezoeken en je naam, postcode, huisnummer en 06-nummer aan ons kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst gaan wij dan voor je aan de slag. Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Stephen

Apetjoek
door Apetjoek Jul 8, 2016 om 09:55
234 Antwoorden / 16 Vragen

is wel heel erg frappant dat als er een klacht wordt bekent gemaakt op een consu-forum er wel gelijk wordt gereageerd om de klacht zogenaamd op te lossen ,gaat eens een cursus "beter luisteren aan de telefoon"volgen dan komen er misschien minder klachten op dit soort forums.

met een vriendelijke groet Kowalski

telfortwbcr
door telfortwbcr Jul 9, 2016 om 10:40
124 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Kowalski,

Wij kunnen geen garantie geven dat wij de klacht ook daadwerkelijk kunnen oplossen. Maar we zijn natuurlijk wel altijd bereid om deze nogmaals in behandeling te nemen.

Met vriendelijke groet,

Stephen

wi
door wilhelmina59 Jul 9, 2016 om 11:56
516 Antwoorden / 0 Vragen

.

wi
door wilhelmina59 - Jul 9, 2016 om 11:58
516 Antwoorden / 0 Vragen

Heel vervelend zo'n hoge rekening en ook dat u er niets van weet.
In Mijn telfort is na te gaan wanneer er naar welk nummer is gebeld en hoelang.Tevens kunnen de instellingen zo gezet worden dat bellen naar dit soort nummers wordt geblokkeerd. Het forum kan u daar ook bij helpen.