ev
door eva3756 Apr 1, 2006 om 12:25
Computers & telefonie

Retounieren bij Tele2

Ik had weken geleden een gratis GSM met anonement bij Tele2 aangevraagt.Gisteren zo 7 weken later komt  een paket met select vracht en brengt mij 'mijn' bestelte GSM van Tele2.Geen brief van tevoren met codes,simkaart dat vond ik al vreemd. Ik had geen Nokia6020 bestelt en wilde het darom ook zo weer terug zenden. Was geen adres bij,dus heb vandaag met de klantenserviceTele2mobil gebelt: Hun hebben mij zo volgekletst dat ik het paket opende en dan was niet eens een sim-kaart of een code bij. Ik wil deze GSM helemaal niet meer.Maar Tele2 laat nie toe dat ik het terug stuur. Ook van model wisselen kan niet. Wat kan ik nu nog doen?Heb ik rechten voor hun erg slechte service en ben onzeker omdat ik nooit iets ontvangen heb wie een code of een simkaart?Waar is deze verzonden post van tele2 dan nu?Het is ook een andere toestel dan bestellt,maar dat kan ik nu niet bewijzen.Zit ik in een Tele2 val?

466 3 Rapporteer

scroogy
door scroogy - Apr 1, 2006 om 17:36
367 Antwoorden / 20 Vragen

Het soort toestel is afhankelijk van het abonnement dat je neemt, korter abonnement betekend een goedkoper toestel. Je besteld geen toestel maar een abonnement.

Wellicht was het door jouw gewenste toestel op nu zij zo laat geleverd hebben. Op dit moment bieden ze de 6020 niet aan. Misschien via een winkel ?

Volgens hun eigen site leveren ze binnen 2 weken het toestel en de simkaart in 1 pakket. Heb je een bevestiging van je bestelling ontvangen? dan is de levertijd te lang geweest en heb je volgens mij recht op ontbinding van de overeenkomst. In elk geval moeten ze het door jouw gewenste toestel alsnog leveren.

Tele2 Nederland B.V.
t.a.v. Klantenservice
Postbus 70041
9704 AA Groningen

ev
door eva3756 - Apr 1, 2006 om 17:52
4 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb helemaal niks ontvangen behalve het pakje met een Nokia6020. Geen Sim-kaart en geen codes. Heb vandaag met de telefoniste gepraat en die zegt: U hebt deze toestel wel bestelt. Wij zenden U de sim-kaart nog toe." Zelfs de pin en puk-codes heb ik via telefoon vandaag ontvangen. Ik was in geen winkel. Maar ik zal ook nooit een Nokia of een zwaarte toestel kopen. Deze toestel is zwaart. Die zijn voor oudere mensen te klein en onhandig. Had deze bestelling zo goed wie vergeten toen ik 3 weken later nog niets van Tele2 hoorde. Had wel snel een e-mail:' U Bestelling ontvangen en U zal het abonnement binnen 3 weken kunnen gebruiken' zonder verdere uitleeg over mij bestelling of zo. Mijn excuses voor slechte Nederlands,ben van geboorte duits.

.

ev
door eva3756 - Apr 1, 2006 om 19:19
4 Antwoorden / 3 Vragen

 Mijn excuses Dhr. van Tele2, ik heb net gezoekt en een e-mail 'gevonden'. Daar staat dat ik deze Nokia5020 zelfs gekozen heb. Dan moet het wel 'goed zijn'. Heb ik niet goed opgelet! Dan is het met Nokia en joistik bellen als ik dan nu nog een sim-kaart ontvang hihihi... Chaos wegens dood van huisdier. Dus geen retounieren mogelijk. Voor Kassa: Pardon voor de overlast en compliment voor de goede uitzending en nieuwsbriefen!