k.
door k.niesten Nov 25, 2013 om 21:20
Computers & telefonie

Rma van redcoon onder de maat

Beste lezers,

24-8 heb ik een cattapilar b15 smartphone gekocht bij redcoon.

Na twee à drie weken ging het aan / uit knopje zo zwaar dat ik hem terug gestuurd voor reparatie.

Dit heb ik gedaan op 15-10 en via track en tracé van PostNL gezien dat het pakket netjes is afgeleverd in Tilburg op 17-10 11:59.

Na niets te hebben vernomen maar een mail gestuurd volgens de medewerker was het pakket niet binnen
Volgende dag weer een mail nu was het al onderweg naar het repair centre???

Ik krijg pas 25-10 een email dat de telefoon is ontvangen in het repair centre.

Nu 25-11 al meer malen email contact gehad en een paar telefoontjes verder heb ik nog steeds geen concreet antwoord waar mijn toestel zich bevind en of ik in aanmerking kom voor een nieuwe of terug storten van het order bedrag.

Iedere medewerker schuilt weer achter zijn of haar collega met opmerkingen als:

Deze collega is er nu niet
ik zal het intern doorsturen
u krijgt morgen bericht NIET DUS!!! Morgen komt nooit!

Ik ben dus behoorlijk klaar met dit bedrijf.

Volgende stap zal zijn of rechtsbijstandsverzekering inschakelen of aangifte doen.

Met vriendelijke groet

k niesten

Ps voor een medewerker van redcoon die WEL wat kan betekenen het rma nr is: RMAR066778

300 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

re
door redcoonnl - Nov 27, 2013 om 12:00
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste K. Niesten,

Hartelijk dank voor je bericht. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons! Inmiddels ben je via diverse kanalen geïnformeerd over je klacht.

Momenteel is het door jou opgestuurde artikel nog in reparatie, wij gaan ervanuit dat we je zo snel mogelijk kunnen informeren over de status van je reparatie.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer