nelke
door nelke Feb 9, 2011 om 18:02
Computers & telefonie

Rode kruisjes

ik heb iets fout gedaan met mijn computer.
Krijg nu als ik op internet zit altijd rode kruisjes in vakjes.
En als ik daar dan opklik, valt mijn internet weg.
Wie kan me helpen.Want als ik dit op een site van internet vraag valt internet ook weg.

920 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 9, 2011 om 18:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo nelke,

Als je er eerder geen last van had: pas systeemherstel toe met een vetgedrukte datum toen het nog wel werkte.
Kun je altijd weer terugdraaien als het niet helpt.

Heb je Java wel geïnstalleerd? Klik anders even hier.

We horen het wel.

Met vr.gr.

mhofman
door mhofman - Feb 9, 2011 om 18:14
530 Antwoorden / 93 Vragen

je vraag staat op deze site gelukkig.Alles afsluiten en opnieuw opstarten.?

edrick3
door edrick3 - Feb 9, 2011 om 18:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@nelke,

Je kunt ook even hier lezen.
Misschien staat daar de oplossing voor je probleem bij.

Suc6

nelke
door nelke - Feb 9, 2011 om 18:39
16 Antwoorden / 13 Vragen

Dank julie wel voor de snelle reactie.
Moet wel even erbij zeggen dat het vista is.
En als ik nu systeemherstel doe, komen die kruisjes toch weer terug.
Maar zal even dat van edrick3 gaan lezen.
Laat nog iets van me horen als het wel of niet gelukt is.
Liefs Nelke

we
door wendt - Feb 12, 2011 om 20:49
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb hier al meer dan een jaar last van...alles uitgeprobeerd en uren naar oplossingen gegoogeld etc..maar niets kunnen vinden. Waarschijnlijk is het gekomen met een instalatie van je updates en is deze niet volledig opgenomen in het register. Het enige wat ik u kan aanbevelen is om een administrator account aan te maken daar zie je dan wel de plaatjes in.

richard83
door richard83 - Feb 12, 2011 om 21:02
386 Antwoorden / 28 Vragen

Heb je wel adobe flash player geinstaleerd?

edrick3
door edrick3 - Feb 12, 2011 om 21:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@nelke, @wendt,

Je kunt ook het volgende eens doen:

De instellingen van Internet Explorer herstellen

1. Sluit alle geopende Internet Explorer- of Windows Verkenner-vensters.
2. U kunt Internet Explorer als volgt openen: klik op de knop Start en klik vervolgens op Internet Explorer.
3. Klik op Extra en klik vervolgens op Internetopties.
4. Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.
5. Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
6. Klik nadat de instellingen zijn hersteld op Sluiten, op OK en nogmaals op OK.
7. Sluit Internet Explorer af.

De wijzigingen worden van kracht zodra u Internet Explorer opnieuw opent.

Suc6

nelke
door nelke - Feb 13, 2011 om 11:17
16 Antwoorden / 13 Vragen

Dank jullie wel voor de oplossingen.
Het is mij gelukt.
Dit heb ik toch wel aan edrick3 te danken.
Dankje liefs Nelke

edrick3
door edrick3 - Feb 13, 2011 om 11:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@nelke,

Mooi dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugmelden.

Fijne zondag.