ja
door jans8310 Mar 1, 2017 om 10:24
Computers & telefonie

Sa,sung core prime telefoon start opnieuw bij willen betsturen van fotouit galer

Mijn Samsung Core Prime mobile telefoon weigert een foto te delen, te versturen, staat dan vast en moet herstart worden. Wat moeilijk is omdat hij eigenlijk vastloopt.

1691 6 Rapporteer

ja
door jans8310 - Mar 1, 2017 om 10:27
91 Antwoorden / 147 Vragen

Samsung Core Prime telefoon loopt vast bij willen versturen van een foto uit de galerij, hij deelt dus niet meer? Wie o wie weet iets. Heb al nieuwe micro sdvard geplaatst, maar nee werkt niet.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 1, 2017 om 10:33
7195 Antwoorden / 3 Vragen
Ge
door Genee - Mar 1, 2017 om 10:35
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Kan zijn dat er te weinig geheugen vrij is.
Lees eens http://blog.phonehouse.nl/lifestyle/android-geheugen-vrijmaken

Cookies
door Cookies - Mar 1, 2017 om 10:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Check eens of er nog wel ruimte is op intern geheugen. Probeer iig zoveel mogelijk ongebruikte zaken te verwijderen en/of te verplaatsen naar sd card.

Ge
door Genee - Mar 1, 2017 om 10:53
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Maak anders eens een backup van alle foto's op de samsung en verwijder daarna die op de samsung zodat er geen foto's meer in de galerij staan.
Maak een nieuwe foto en probeer deze dan te versturen.
Probeer het ook eens zonder sd kaart erin.

aurora1
door aurora1 - Mar 1, 2017 om 19:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Is dat met alle foto's zo? Controleer anders eens of het alleen van een bepaald formaat het geval is of met een bepaalde extensie.
Misschien wat zelf gedownloade apps verwijderen?
De gsm helemaal uitzetten, accu verwijderen, 5-10 minuten wachten, accu er weer in en telefoon weer opstarten.
Is dat niet delen met alle mogelijkheden van delen, dus Whatsapp, mail etc.?
Eventueel scannen met Avast en/of Mbam?
Opschonen met Crapcleaner?