co
door conimus Apr 22, 2011 om 19:54
Computers & telefonie

Samsaragifts.com [edit redactie]?

Op zondag 17 april 2011 heb ik bij SamsaraGifts.com een bestelling geplaatst en betaald via iDeal. Ik heb de webwinkel toen gemailed met de vraag wanneer deze bestelling geleverd ging worden. Hier werd niet op gereageerd. Na meerdere emails te hebben verzonden aan de webshop, waarop echter nooit werd gereageerd, krijg ik nu sterk de indruk dat ik, op z'n Hollands gezegd, genaaid ben. Men reageert nergens op en het product wordt dus kennelijk niet geleverd.

Wellicht is een waarschuwing op zijn plaats!

264 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 22, 2011 om 20:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

17 april jongstleden besteld?
Het is nu 22 april, bent u niet wat haastig in uw oordeel en verwachting?
Immers, zij melden veel op beurzen te staan en gezien vandaag de "goede vrijdag" en de komende dagen dan verwacht ik dat deze kaasstedelingen wel van deze dagen profiteren willen.
Overigens valt onder "contact" ook hun winkeladres te achterhalen.
Print uw betalingsbewijs uit, ga naar Alkmaar en haal daar uw "spiritueel" product op.
Laat ik nu gedacht hebben dat spiritueel ingestelde mensen juist géén haast hebben.
Volgt u mijn raad op neem dan gelijk een kaasje voor mij mee.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Apr 26, 2011 om 00:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, je bent wel heel ongeduldig hoor! In de AV staat dat artikelen z.s.m. zullen worden geleverd, mocht levering binnen 14 dagen niet mogelijk zijn, dan ontvang je daarvan bericht.

Zoals grootvader al schrijft, zitten er ook nog eens de feestdagen tussen.

Om dan achter elkaar te gaan mailen? Vind het niet zo vreemd dat ze op je ongeduld niet reageren. Als je dingen snel wilt hebben, is via het web bestellen misschien niet zo'n goede optie voor je.

ve
door verwijderd - Apr 26, 2011 om 08:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

P.S. En om dan meteen een bedrijf op het web te zetten met woorden als [edit redactie]???? Belachelijk gewoon!

ve
door verwijderd - Jul 3, 2011 om 18:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou... ik vind het niet echt belachelijk, aangezien ze zeggen dat ze vaak de volgende dag al kunnen verzenden.
Bij mij is het zo dat ik al wat langer aan het wachten ben, er niet op mails word gereageerd en er al een week niet word opgenomen.

En om nou naar Alkmaar te rijden vanaf Eindhoven, dat vind ik nogal overdreven, ook al sta ik wel op het punt om ziets te doen. Dan kunnen ze allemaal wel op beurzen staan etc. maar met al dat spirituele gebeuren kunnen ze toch wel aanvoelen dat mensen het niet zo leuk vinden als er geen contact kan worden gelegd.