ro
door roger72 Nov 28, 2003 om 16:43
Computers & telefonie

Samsung

Ik heb een samsung ah 800 gsm aangeschaft door verlenging van mijn abonnement bij t mobile. Binnen 3 maanden is het lcd scherm door midden gescheurd. Zowel de winkel, T for telecom als T mobile als samsung nederland nemen geen enkele verantwoording voor dit in mijn ogen te snel kapot gegane produkt. Ik heb het toestel niet laten vallen of zo iets dergelijks. Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij het behalen van mijn gelijk.

479 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

s.
door s.magielse - Apr 16, 2004 om 12:13
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

bij verlening van het ab is het toestel geleverd door Tmobile, wat te controleren is aan het imeinummer in het toestel. door contact op te nemen met de klantenservice zou het toestel gewoon omgeruild moeten worden. succes

rh
door rhino - Apr 16, 2004 om 12:13
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helaas maar niet waar, alleen als je direct via de provider verlengt is het toestel van hen afkomstig. Anders loopt de garantie via de dealer. (Immers de leverancier van het toestel.)

Normaal gesproken heb je een standaard garantie van een jaar. Meestal kun je er wel een aanvullende en betere verzekering op aanschaffen. Doe je dat niet dan heb je volgens de voorwaarden van die garantie alleen recht op reparatie als het om een technisch probleem gaat.

Waterschade en extrerne schade vallen daar niet onder.
Dus helaas Rogier, ik geef je weinig kans dat T- for Telecom je gaat helpen.

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 12:13
57 Antwoorden / 3 Vragen
0

De winkel (T for Telecom dus) is in dit geval de partij die je hierop moet aanspreken. Maar ik ben bang dat je daar bot zult vangen. Het LCD scherm is bij vrijwel alle leveranciers uitgesloten van garantie. :-( Wellicht willen ze je in de winkel matsen bij de prijs van een vervangend toestel...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer