pe
door perdon Mar 21, 2012 om 17:24
Computers & telefonie

Samsung Galaxy S + reparatie

we hebben onze Samsung Galaxy s plus naar Solid vision gestuurd met get probleem dat hij niet wil conecten met de pc en het scherm niet wil roteren.

daarna begint de solid vision ellende , toestel opgestuurd een week daarna staat de reparatie status jawel op waterschade zoals we ook al meer bij kassa hebben gelezen alsmede andere klachten forums.
ook bij ons is er geen waterschade mogelijk, wel nog wat dingetjes uitgezocht. zoschijnt het te zijn dat er in de samsung toestellen een sticker zit die verkleurd als er vocht op komt alleen deze verkleurd ook als je hem in een badkamer legt os in de broekzak hebt. de telefoon hoefd dus niet nat te worden.
nu schijnt het dat er dus alleen naar het stickertje word gekeken verkleurd .......geen garantie
waardeloos van Samsung echt garantie tot aan de deur dus en geen 2 jaar zoals ze claimen.
voor ons nooit maar dan ook nooit weer een samsung product vroeger was het bagger dat is het dus nog steeds.
onderstaand nog wat mails die ik van samsung mocht ontvangen**
Geachte mevrouw P,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung Galaxy S+.

In principe biedt Samsung voor mobiele telefoons 2 jaar garantie, waarbij de aansprakelijkheid van Samsung Electronics (of het door Samsung erkend reparatiecentrum) is beperkt tot reparatie en/of vervanging van het product onder garantie. Onder de Samsung garantie vallen fabrikagefouten gedurende twee jaar vanaf aankoopdatum, onder voorwaarde dat u een bewijs van aankoop kunt overleggen. Houdt u er rekening mee dat onderdelen onderhevig aan slijtage hier niet onder vallen.
De garantie vervalt wanneer het defect is veroorzaakt, op welke wijze dan ook, door: oneigenlijk gebruik, verwaarlozing, of moedwillige beschadiging.

De garantie vervalt tevens in één van de volgende gevallen:
· Indien er veranderingen of reparaties worden verricht door een niet erkende reparateur;
· Indien het serienummer van een onderdeel dat gerepareerd moet worden verwijderd is;
· Indien problemen of schade wordt veroorzaakt door randapparatuur die niet worden geleverd door samsung of door Samsung aanbevolen worden;
In hoeverre eventuele problemen met of schade aan uw mobiele telefoon binnen de voorwaarden vallen, zal worden bepaald door onze monteurs.

Uit navraag bij de reparatiecentrum Solid Vision is gebleken dat er vochtschade is geconstateerd, wat betekent dat uw garantie vervalt.
Mocht u desondanks een andere oplossing wensen dan kan u dit bespreken met uw dealer waarmee u de koopovereenkomst bent aangegaan.



In de bijlage treft u een uitleg over hoe vochtschade kan ontstaan. Veel mensen weten veelal niet hoe dit word veroorzaakt.

Indien u nog vragen hebt, kunt u altijd contact opnemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG (0900-7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.
Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens paraat te hebben als u belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

John Pisu
Product Specialist HHP
Customer Service Representative
Samsung Electronics Benelux
**
en een al evenzo slimme mail van een colega,
Geachte mevrouw P,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung toestel.

In principe biedt Samsung voor mobiele telefoons 2 jaar garantie, waarbij de aansprakelijkheid van Samsung Electronics (of het door Samsung erkend reparatiec

847 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pe
door perdon - Mar 21, 2012 om 17:41
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

deel 2

Geachte mevrouw P,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung toestel.

In principe biedt Samsung voor mobiele telefoons 2 jaar garantie, waarbij de aansprakelijkheid van Samsung Electronics (of het door Samsung erkend reparatiecentrum) is beperkt tot reparatie en/of vervanging van het product onder garantie. Onder de Samsung garantie vallen fabrikagefouten gedurende twee jaar vanaf aankoopdatum, onder voorwaarde dat u een bewijs van aankoop kunt overleggen. Houdt u er rekening mee dat onderdelen onderhevig aan slijtage hier niet onder vallen.
De garantie vervalt wanneer het defect is veroorzaakt, op welke wijze dan ook, door: oneigenlijk gebruik, verwaarlozing, of moedwillige beschadiging.

De garantie vervalt tevens in één van de volgende gevallen:
· Indien er veranderingen of reparaties worden verricht door een niet erkende reparateur;
· Indien het serienummer van een onderdeel dat gerepareerd moet worden verwijderd is;
· Indien problemen of schade wordt veroorzaakt door randapparatuur die niet worden geleverd door samsung of door Samsung aanbevolen worden;
In hoeverre eventuele problemen met of schade aan uw mobiele telefoon binnen de voorwaarden vallen, zal worden bepaald door onze monteurs.

Uit navraag bij de reparatiecentrum is gebleken dat er gebruikersschade is geconstateerd, wat betekent dat uw garantie vervalt.
Mocht u desondanks een andere oplossing wensen dan kan u dit bespreken met uw dealer waarmee u de koopovereenkomst bent aangegaan.

Indien u nog vragen hebt, kunt u altijd contact opnemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG (0900-7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.
Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens paraat te hebben als u belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Fazile B.
Samsung Electronics Benelux B.V.

Bekijk ook eens onze handige How-to video’s op het Youtube kanaal van Samsung The Benelux
om meer te weten te komen over de mogelijkheden van uw Samsung product.
http://www.youtube.com/user/TheSamsungBenelux

hier is dus maar i conclusie mogelijk
*** BEZINT EER U AAN SAMSUNG BEGINT******

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer

Co
Cor0789 - Sep 15, 2024 om 16:38
Geldzaken & recht

Verhuurder weigert inzage servicekosten aan huurcommissie. Wat nu?

Een huurder van onze flat (66 woningen)  heeft huurcommissie ingeschakeld om te beoordelen of de onderliggende facturen van de servicekosten wel kloppen. 

De huurcommissie heeft een onderzoeksrapport geschreven en de servicekosten op 0 gezet omdat verhuurder ondanks herhaald verzoek weigert inzage in de facturen te geven. 

Zoals huismeesterkosten terwijl er geen huismeeste ... Lees meer