pe
door perdon Mar 21, 2012 om 17:24
Computers & telefonie

Samsung Galaxy S + reparatie

we hebben onze Samsung Galaxy s plus naar Solid vision gestuurd met get probleem dat hij niet wil conecten met de pc en het scherm niet wil roteren.

daarna begint de solid vision ellende , toestel opgestuurd een week daarna staat de reparatie status jawel op waterschade zoals we ook al meer bij kassa hebben gelezen alsmede andere klachten forums.
ook bij ons is er geen waterschade mogelijk, wel nog wat dingetjes uitgezocht. zoschijnt het te zijn dat er in de samsung toestellen een sticker zit die verkleurd als er vocht op komt alleen deze verkleurd ook als je hem in een badkamer legt os in de broekzak hebt. de telefoon hoefd dus niet nat te worden.
nu schijnt het dat er dus alleen naar het stickertje word gekeken verkleurd .......geen garantie
waardeloos van Samsung echt garantie tot aan de deur dus en geen 2 jaar zoals ze claimen.
voor ons nooit maar dan ook nooit weer een samsung product vroeger was het bagger dat is het dus nog steeds.
onderstaand nog wat mails die ik van samsung mocht ontvangen**
Geachte mevrouw P,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung Galaxy S+.

In principe biedt Samsung voor mobiele telefoons 2 jaar garantie, waarbij de aansprakelijkheid van Samsung Electronics (of het door Samsung erkend reparatiecentrum) is beperkt tot reparatie en/of vervanging van het product onder garantie. Onder de Samsung garantie vallen fabrikagefouten gedurende twee jaar vanaf aankoopdatum, onder voorwaarde dat u een bewijs van aankoop kunt overleggen. Houdt u er rekening mee dat onderdelen onderhevig aan slijtage hier niet onder vallen.
De garantie vervalt wanneer het defect is veroorzaakt, op welke wijze dan ook, door: oneigenlijk gebruik, verwaarlozing, of moedwillige beschadiging.

De garantie vervalt tevens in één van de volgende gevallen:
· Indien er veranderingen of reparaties worden verricht door een niet erkende reparateur;
· Indien het serienummer van een onderdeel dat gerepareerd moet worden verwijderd is;
· Indien problemen of schade wordt veroorzaakt door randapparatuur die niet worden geleverd door samsung of door Samsung aanbevolen worden;
In hoeverre eventuele problemen met of schade aan uw mobiele telefoon binnen de voorwaarden vallen, zal worden bepaald door onze monteurs.

Uit navraag bij de reparatiecentrum Solid Vision is gebleken dat er vochtschade is geconstateerd, wat betekent dat uw garantie vervalt.
Mocht u desondanks een andere oplossing wensen dan kan u dit bespreken met uw dealer waarmee u de koopovereenkomst bent aangegaan.

In de bijlage treft u een uitleg over hoe vochtschade kan ontstaan. Veel mensen weten veelal niet hoe dit word veroorzaakt.

Indien u nog vragen hebt, kunt u altijd contact opnemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG (0900-7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.
Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens paraat te hebben als u belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

John Pisu
Product Specialist HHP
Customer Service Representative
Samsung Electronics Benelux
**
en een al evenzo slimme mail van een colega,
Geachte mevrouw P,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung toestel.

In principe biedt Samsung voor mobiele telefoons 2 jaar garantie, waarbij de aansprakelijkheid van Samsung Electronics (of het door Samsung erkend reparatiec

847 1 Rapporteer

pe
door perdon - Mar 21, 2012 om 17:41
3 Antwoorden / 1 Vragen

deel 2

Geachte mevrouw P,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung toestel.

In principe biedt Samsung voor mobiele telefoons 2 jaar garantie, waarbij de aansprakelijkheid van Samsung Electronics (of het door Samsung erkend reparatiecentrum) is beperkt tot reparatie en/of vervanging van het product onder garantie. Onder de Samsung garantie vallen fabrikagefouten gedurende twee jaar vanaf aankoopdatum, onder voorwaarde dat u een bewijs van aankoop kunt overleggen. Houdt u er rekening mee dat onderdelen onderhevig aan slijtage hier niet onder vallen.
De garantie vervalt wanneer het defect is veroorzaakt, op welke wijze dan ook, door: oneigenlijk gebruik, verwaarlozing, of moedwillige beschadiging.

De garantie vervalt tevens in één van de volgende gevallen:
· Indien er veranderingen of reparaties worden verricht door een niet erkende reparateur;
· Indien het serienummer van een onderdeel dat gerepareerd moet worden verwijderd is;
· Indien problemen of schade wordt veroorzaakt door randapparatuur die niet worden geleverd door samsung of door Samsung aanbevolen worden;
In hoeverre eventuele problemen met of schade aan uw mobiele telefoon binnen de voorwaarden vallen, zal worden bepaald door onze monteurs.

Uit navraag bij de reparatiecentrum is gebleken dat er gebruikersschade is geconstateerd, wat betekent dat uw garantie vervalt.
Mocht u desondanks een andere oplossing wensen dan kan u dit bespreken met uw dealer waarmee u de koopovereenkomst bent aangegaan.

Indien u nog vragen hebt, kunt u altijd contact opnemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG (0900-7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.
Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens paraat te hebben als u belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Fazile B.
Samsung Electronics Benelux B.V.

Bekijk ook eens onze handige How-to video’s op het Youtube kanaal van Samsung The Benelux
om meer te weten te komen over de mogelijkheden van uw Samsung product.
http://www.youtube.com/user/TheSamsungBenelux

hier is dus maar i conclusie mogelijk
*** BEZINT EER U AAN SAMSUNG BEGINT******