op6wieltjes
door op6wieltjes Jan 30, 2016 om 21:02
Computers & telefonie

Samsung tab 3 plaatst Adobe Flash player niet

) Geachte beantwoorders, ik kom misschien met de zovelste vraag over Adobe Flash player, gecombineerd met de onmogelijkheid om deze op een Samsung tab 3 te plaatsen. Mijn browser Firefox zegt dat ik met een download van adobe.com en de weergave bij plug-inns ingeschakeld zou moeten kunnen werken met de benodigde app. De KRO heeft een Franse detective serie online in de detective-app gehad, maar nu is het overgenomen door de npo. Die werken met de a.f.p. en die werkt niet met mijn apparaat. Een tip van een jongere gebruiker dan ik om het vis een andere browser,  pinnin (een vogel als symbool) te proberen leverde dezelfde opmerking op. Ik heb al bij oudere antwooden gekeken maar kom er niet uit. Weet u wat te doen, en ja, ik heb me al bij de KRO gemeld.

1685 9 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 30, 2016 om 21:08
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Stel uw vraag bij het samsung forum. Mogelijk is daar meer bekend.

Cookies
door Cookies - Jan 30, 2016 om 23:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je moet de Dolphin browser gebruiken. Die is te vinden in de Playstore. En dan maar hopen dat de NPO sites werken op Dolphin. Flashplayer is bagger, terecht dat Google flash niet meer ondersteunt.

aurora1
door aurora1 - Jan 31, 2016 om 02:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen

De Adobe Flashplayer add-on voor Firefox kan ik niet vinden in de app Firefox. Lees eventueel ook hier: https://support.mozilla.org/nl/kb/waarom-kan-firefox-voor-mobiel-geen-flash-afspelen
Als u Falco bedoelt, via de app van de KRO is nog maar 1 aflevering beschikbaar. Deze en andere (eerdere) afleveringen zijn ook niet (meer) via de NPO  beschikbaar. Niet via de website en niet via de NPO app. Dit staat bij de afleveringen vermeld.
De meeste afleveringen die je na uitzendingen kunt bekijken zijn doorgaans maar ca een week beschikbaar. Sommige detectives worden zelfs niet beschikbaar gesteld om naderhand nog te kunnen bekijken.

op6wieltjes
door op6wieltjes - Jan 31, 2016 om 10:09
40 Antwoorden / 15 Vragen

Dank je wel allemaal, met name Carola83, zij kwam met de eerste echte oplossing, DOLPHIN web browser. Die werkt bij Falco, ik heb vanmorgen al even een stukje kunnen kijken. Al het zoeken zonder jullie hulp was tevergeefs, ik ben echt elke dag vanaf 26 januari op zoek geweest naar de oplossing voor dit zich vaker herhalende probleem en ik kom toch weer tot de oplossing bij de vertrouwde antwoorders van vraag en beantwoord van Kassa. Alweer ontdekt dat er bij deze rubriek voor elke vraag een antwoord is. SUPER, ik zal er in het vervolg eerder aandenken.

Cookies
door Cookies - Jan 31, 2016 om 10:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@Op6wieltjes: fijn dat het probleem is opgelost. Veel kijkplezier.

aurora1
door aurora1 - Jan 31, 2016 om 20:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Is de aflevering die u bekeken heeft die op 26 januari uitgezonden werd? Die is ook nog beschikbaar in de KRO app. Oudere versies zijn nergens meer beschikbaar. Zou het kunnen zijn dat u geen videospeler op uw tablet heeft geïnstalleerd en nu dan wel door het installeren van de Dophinbrowser die impliciet een videospeler heeft?
Kunt u eerdere afleveringen van Falco ook bekijken?

op6wieltjes
door op6wieltjes Jan 31, 2016 om 20:50
40 Antwoorden / 15 Vragen

Beste aurora, ik ben niet zo thuis in de digitale wereld. Bij de KRO detective app staat deel 1 van de tweede serie wel online naar deel 2 doet het niet en verwjst naar kro.nl. Ik heb deel 1 'gewoon' via de app gezien. Onlangs informeerde ik bij de KRO redactie naar de serie Prey, waarvan alleen de laatst uitgezonden aflevering bij npo uitzending gemist werd vermeld. Ik verwachte al dat het antwoord als volgt zou zijn: de uitzendrechten zijn enkel beperkt tot een korte tijd na uitzending. Daarom zitten er in de app alleen nog maar hele Nederlandse series en geen no offence meer, bjvoorbeeld, of partners in crime. Hoe het zit met een videoplayer die ik wel of niet zou hebben, daarop moet ik u het antwoord schuldig blijven.

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 1, 2016 om 17:20
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Extra oplossing; Download de gewenste uitzending, kun je het ook nog eens offline bekijken.

Ma
door MacWally - Feb 1, 2016 om 20:54
151 Antwoorden / Vragen

Deze werkt ook heel fijn.   https://www.puffinbrowser.com/index.php

f.weele
door f.weele - Feb 2, 2016 om 12:29
1085 Antwoorden / 27 Vragen

lees het stukje van XDA -developers. Flash player kun je nog steeds downloaden;

klik hier