soepkiep
door soepkiep Aug 10, 2011 om 15:58
Computers & telefonie

Saturn

wat vinden jullie van Saturn

wij extra na santurn gereden voor een stofzuiger
wel zeker 40 soorten stonden er
een uit gezocht de verkoopster geroepen
die kwam al aan lopen met een gezicht als of ze geen zin in werken had
nee deze stofzuiger hebben we niet
een andere dan maar uit zoeken nee die hebben we ook niet de vriendelijk straalde van haar gezicht af
ze hadden maar hoog uit 5 stofzuigers in voorraad achter de hele duren natuurlijk
dit komt vaker voor ook laats met koffiezetapparaat , en een printer precies het zelfde verhaal en toevallig de zelfde verkoopster had toen ook geen zin om te werken geloof ik
we moesten er ma begrip voor hebben zei ze
nou sorry als je koffiezetapparaat stuk gaat dan wil je toch een nieuwe kopen
en ga je er toch niet een uit zoeken en dan de week er op weer terug om hem op te halen
hebben jullie dit ook mee gemaakt bij saturn
of gebeurt mij dit nu alleen steeds

839 8 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Aug 10, 2011 om 16:05
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Niet bij Saturn, maar in een andere zaak, waar twee verkopers gezellig met elkaar aan het babbelen waren. Zij hadden geen belangstelling voor de klant die voor een grote keuze aan stofzuigers stond.

Deze keuze is uiteindelijk in een andere winkel gemaakt.

Wat niet in voorraad is, is niet in voorraad. Dat is overmacht voor de verkoper, tenzij dezelfde verkoper gaat over de inkoop van het product wat u koopt.

mahadma
door mahadma - Aug 10, 2011 om 16:12
11555 Antwoorden / 51 Vragen

.........wat vinden jullie van Saturn..........

Aangenomen dat dit de vraag is, is dit m.i. geen vraag maar meer iets voor discussies.

re
door reddice - Aug 10, 2011 om 16:16
60 Antwoorden / 4 Vragen

Saturn valt volgens mij onder hetzelfde moederbedrijf als Media Markt, maar is dan een soort van B-merk winkel. Van hetzelfde laken een pak als je het mij vraagt...

soepkiep
door soepkiep - Aug 10, 2011 om 16:50
529 Antwoorden / 75 Vragen

ja is ook een moeder bedrijf van media
nou ik ga ook niet meer na saturn
kijk dat het op is oke maar moet niet zo zijn als er 40 stofzuigers staan dat ze er maar 5 hebben in het magazijn
zet er dan geen 40 neer
het zelfde als met koffiezetapparaat en printer is dat toeval?
en ja het is wel toevallig steeds de zelfde verkoopster met haar vriendelijk gezicht
heb mail gestuurd naar santurn kreeg bericht terug we moesten maar begrip hebben ze konden niet van ieder product iets op voor raad hebben
maar ik vind het wel toeval dat het steeds bij mee is wat ik ook uitzoek
nee hebben we niet :( die winkel is pas nieuw ze moeten zo ma door gaan houden ze nog klanten over

mahadma
door mahadma - Aug 10, 2011 om 16:53
11555 Antwoorden / 51 Vragen

Waarom blijf je naar dezelfde winkel terug gaan als je er slechte ervaringen hebt?

rj
door rjw - Aug 10, 2011 om 16:57
3270 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=mahadma schreef op woensdag 10 aug 2011, 16:53]Waarom blijf je naar dezelfde winkel terug gaan als je er slechte ervaringen hebt?

Het zal wel weer goedkoop moeten, met als gevolg dat de speciaalzaak die wel wat doet voor z'n klanten het veld mag ruimen.

soepkiep
door soepkiep - Aug 10, 2011 om 17:13
529 Antwoorden / 75 Vragen

mahadma schreef op woensdag 10 aug 2011, 16:53
Waarom blijf je naar dezelfde winkel terug gaan als je er slechte ervaringen hebt?

Het zal wel weer goedkoop moeten, met als gevolg dat de speciaalzaak die wel wat doet voor z'n klanten het veld mag ruimen.

waar slaat dit nu op?
het is de 2e keer dat ik er kom
de 1e keer met koffiezetapparaat en printer en nu met de stofzuiger
ik ga er ook niet meer na toe
en goed koop! normalen prijzen
ik stelde maar gewoon een vraag of iemand dit ook mee had gemaakt

re
door reddice - Aug 10, 2011 om 17:26
60 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=rjw schreef op woensdag 10 aug 2011, 16:57][quote=mahadma schreef op woensdag 10 aug 2011, 16:53]Waarom blijf je naar dezelfde winkel terug gaan als je er slechte ervaringen hebt?

Het zal wel weer goedkoop moeten, met als gevolg dat de speciaalzaak die wel wat doet voor z'n klanten het veld mag ruimen.

Sorry jongens... Maar er hoeft ook weer niet zo erg uit de hoogte gedaan te worden. Valt me een beetje tegen.