ja
door jamale Sep 26, 2005 om 23:45
Computers & telefonie

Scarlet



hallo .


ik ben lid van scarlet sinds 11 Augustus . wie kan mij helpen om  scarlet te stoppen . ik kan bellen maar niemand kan mij terugbellen .


sinds dien  bel ik weer naar scarlet ,weer dezelfde verhaal , kan ik mij geld terugboeken ,


                         help   help


 

558 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ricardow
door ricardow - Sep 27, 2005 om 00:01
202 Antwoorden / 7 Vragen
0

Hallo,


Nou in ieder geval kan je niet je reeds betaalde abonnementsgeld "terugboeken". Wél kan je dit (dan wel deels) terugvorderen, omdat Scarlet niet aan de verplichting heeft voldaan om jouw een goede verbinding te geven. Of dit ook nut heeft, is weer vraag 2, maar goed.


Wat je in ieder geval moet doen om van het abonnement af te komen, is een aangetekend schrijven sturen naar Scarlet waarin je meld: dat je -wegens aanhoudende problemen- per direct het abonnement wil opzeggen.


Het zou kunnen dat het opzeggen van je abonnement nog niet kan. Sommige bedrijven bouwen namelijk clausules in hun contracten in, die inhouden dat je soms maar 2 periodes (en heel soms zelfs maar 1 periode) per jaar de gelgenheid hebt om je contract op te zeggen.


Dus: kijk eens goed naar de voorwaarden in je contract en (als dit nu kan), zeg dan middels AANGETEKEND schrijven op.


Succes en groet Richard.


 

megaman
door megaman - Oct 11, 2005 om 00:19
17 Antwoorden / 1 Vragen
0

Mijn dochter had ook problemen met Scarlet en is ten rade gegaan bij de consumentenbond. het blijkt dat zij klachten over Scarlet verzamelen en jou kunnen voorzien van tips en ondersteuning. er zijn ook plannen om Scarlet collectief aan te pakken.

brynnar
door brynnar - Oct 11, 2005 om 13:38
1782 Antwoorden / 27 Vragen
0

Bekijkt u eens deze opmerking van iemand die succesvol van Scarlett is afgekomen:


voor iedereen die van...


Brynnar

bart1979
door bart1979 - Oct 11, 2005 om 14:04
11 Antwoorden / 0 Vragen
0

De andere consumentensite (Tros Radar) heeft een stappenplan ontwikkeld om van Scarlet af te komen. Volg de volgende link en dan zou het moeten lukken.


http://www.trosradar.nl/PHP/news/28/1516


Succes


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer