na
door nataskracht Jul 15, 2005 om 11:46
Computers & telefonie

Scarlet one

Ik heb n paar maanden geleden scarlet one aangevraagd,met huistelefoon erbij, ik had nog helemaal geen aansluiting toen.

Scarlet one houdt in dat je 500 belminuten per maand krijgt.

Dat is mij verteld toen ik mij aanmeldde.
Nu kreeg ik de rekening waarop mijn gespreken wel in rekening zijn gebracht.

Ik heb ze gebeld en toen bleek dat scarlet one nog niet die belminuten had ingeschakeld ofzo.
En wie zijn probleem is het, niet die van hun, over 8 weken gaan ze pas in.

Dat kunnen ze toch niet maken?
Ik ben accoord gegaan met scarlet one met 500 belminuten op mijn vaste telefoon, daar heb ik een contract van.

Nu gaat het pas over 8 weken in, ik vind dat het met terugwerkende kracht moet, die 500 minuten, vanaf het moment dat ik mijn telefoonaansluiting van hun kreeg.

Sta  ik hierbij in mijn recht, en wat moet ik doen als zei dit niet willen doen?

Groetjes natascha

277 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 15, 2005 om 12:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon opzeggen die handel met als reden dat u onjuist (valselijk) bent voorgelicht. U bent het zoveelste slachtoffer van de Scarlet-praktijken. Groeten - E.

ve
door verwijderd - Jul 15, 2005 om 13:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan het dus niet opzeggen omdat ik er voor een jaar aan vast zit.

ve
door verwijderd - Jul 15, 2005 om 14:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Nataskracht,

Gewoon doen wat Encarta aangeeft. Scarlet blijft in gebreke en komt
zijn verplichtingen niet na. Er is dus geen enkele reden, dat u ze wel
na komt en op grond hiervan kun je je contract ontbinden.

Gebruik de zoekfunctie op deze site eens op Scarlet en u vindt tal van tips.

Brynnar

ve
door verwijderd - Jul 15, 2005 om 14:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb gebeld, en ik moet dan de overige maanden van het contract gewoon betalen!!

Echt stom dat ik hier ooit aan begonnen ben!!

ve
door verwijderd - Jul 15, 2005 om 14:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Natas,

Je laat je te snel afschrikken door een of andere telefoonmiep van
Scarlet. Niet bellen, maar aangetekend schrijven, waatin je uitlegt dat
Scarlet zijn verplichtingen niet nakomt en je daarom eenzijdig het
contract beeindigt. Zie ook de diverse andere vragen in deze rubriek
m.b.t. Scarlet. Er is al veel te veel aandacht geschonken aan deze
oplichters.Meer dan ze waard zijn.

Probeer zo snel mogelijk van deze mafiabende af te komen.

Brynnar

ve
door verwijderd - Jul 15, 2005 om 15:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad, laat je niet afschrikken door die telefoontruzen die je hel en verdoemenis voorspellen. Aangetekend opzeggen wegens wanprestatie Scarlet. Ook dreigementen met en van incassobureau stelt niets voor. Zij praten Scarlet na. Laat Scartlet het maar eens uit komen leggen bij de kantonrechter en 10 tegen 1 dat ze dat niet doen. Groeten - E.

ve
door verwijderd - Jul 15, 2005 om 19:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb precies hetzelfde meegemaakt. 31 januari had ik uiteindelijk adsl + telefonie, het zogenaamde all in one pakket en eind mei was het voor elkaar. Bij de kpn was ik al uitgeschreven op 13 april maar ik moest toch de rest van de maand de tikken betalen. Dus zijn we wel uitgekleed.

ve
door verwijderd - Aug 15, 2005 om 15:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Natascha,

Ik ben ook op de aanbieding ingegaan maar was het niet zo als ze het zo mooi kunnen vertellen in de reklame. Vervolgens heb ik een nogal "pissige" brief gestuurd. Ook in de brief heb ik vermeld dat het oplichting is "wat nou laat je niet uitkleden" dan moet je zeker niet bij scarlet gaan. Uiteindelijk ben ik er wel vanaf. Je moet echt opzeggen wat het is allemaal geldklopperij.

Succes. Greet.