_4
door _4888227 Nov 7, 2015 om 12:04
Computers & telefonie

Schoenenssale.nl

Is www.schoenenssale.nl een betrouwbare site ik zie allemaal leuke schoenen met een discount maar is het wel een legitieme webshop? Dalijk ben ik me geld kwijt

4013 17 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Nov 7, 2015 om 12:11
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Chinese site, ik zou er niet aan beginnen. Vaak waardeloze kwaliteit. En als je niets opgestuurd krijgt, kun je naar je centen fluiten.

Nu ben je gewaarschuwd, als je toch wat koopt, dan hier niet komen piepen.

Ga liever naar Nederlandse site met een keurmerk en waar je 14 dagen de tijd hebt om je nog te bedenken.

Of gewoon in een echte stenen winkel kopen, dan voel je meteen of de gympen lekker zitten.

_4
door _4888227 - Nov 7, 2015 om 12:22
3 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt weet genoeg

edrick3
door edrick3 - Nov 7, 2015 om 12:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ???,

Kijk eens hier.

Laat je niet verleiden door die lagere prijzen!.

_4
door _4888227 - Nov 7, 2015 om 12:29
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op zaterdag 7 nov 2015, 12:11]Chinese site, ik zou er niet aan beginnen. Vaak waardeloze kwaliteit. En als je niets opgestuurd krijgt, kun je naar je centen fluiten.

Nu ben je gewaarschuwd, als je toch wat koopt, dan hier niet komen piepen.

Ga liever naar Nederlandse site met een keurmerk en waar je 14 dagen de tijd hebt om je nog te bedenken.

Of gewoon in een echte stenen winkel kopen, dan voel je meteen of de gympen lekker zitten.

_4
door _4888227 - Nov 7, 2015 om 12:30
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op zaterdag 7 nov 2015, 12:11]Chinese site, ik zou er niet aan beginnen. Vaak waardeloze kwaliteit. En als je niets opgestuurd krijgt, kun je naar je centen fluiten.

Nu ben je gewaarschuwd, als je toch wat koopt, dan hier niet komen piepen.

Ga liever naar Nederlandse site met een keurmerk en waar je 14 dagen de tijd hebt om je nog te bedenken.

Of gewoon in een echte stenen winkel kopen, dan voel je meteen of de gympen lekker zitten.. Hoe zie je dat het een Chinese site is

mahadma
door mahadma - Nov 7, 2015 om 12:52
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Je kan kiezen in valuta, vreemd voor een "eerlijke site in NL", en als de prijzen echt superlaag zijn, te mooi om waar te zijn, dan is dat ook zo.

Als je hier zou bestellen, dan duurt het lang, je krijgt als je mazzel hebt je bestelde schoenen, maar waarschijnlijk nep, mogelijk met extra douanekosten, als ze al niet in beslag zijn genomen .......

Waarom ga je niet "gewoon" naar een schoenenwinkel of een echte nl website voor schoenen? Als ze niet passen moet je meer moeite doen om terug te sturen, je moet thuis zijn voor het bezorgen . Wat is er mis met een schoenenwinkel?

Cookies
door Cookies - Nov 7, 2015 om 13:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=??? schreef op zaterdag 7 nov 2015, 12:30][quote=zoekster schreef op zaterdag 7 nov 2015, 12:11]Chinese site, ik zou er niet aan beginnen. Vaak waardeloze kwaliteit. En als je niets opgestuurd krijgt, kun je naar je centen fluiten.

Nu ben je gewaarschuwd, als je toch wat koopt, dan hier niet komen piepen.

Ga liever naar Nederlandse site met een keurmerk en waar je 14 dagen de tijd hebt om je nog te bedenken.

Of gewoon in een echte stenen winkel kopen, dan voel je meteen of de gympen lekker zitten..

Hoe zie je dat het een Chinese site is

Dat vraag ik me ook af, want dat blijkt nergens uit. Maar of het nou wel/niet Chinees is, zie jij ergens gegevens staan van deze shop? Adres, telefoonnummer enz.? Ik niet.

Kan ook zijn dat dit een fake site is, die alleen in het weekend even online is. De kassa loopt vol en maandagochtend is de site weer verdwenen.

hutch
door hutch - Nov 7, 2015 om 16:42
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Zoekster heeft gelijk, het is (100% zeker) een Chinese site dat via de Verenigde Arabische Emiraten en via Groot Brittannië loopt.

Als u op die site de 'live chat' weg klikt, komen de Chinese tekens al te voorschijn.

Deze site is pas sinds 27 oktober j.l. in de lucht en is gelieerd aan een emailadres dat nog ongeveer 30 websites 'beheerd'.

'Via via' is het Chinese telefoonnummer ook te vinden.

Zoals reeds aangegeven, als u via die (of andere Chinese websites) merkartikelen wilt bestellen, is de kans ongeveer 99,9999% dat u imitatie artikelen krijgt.
En de kans bestaat dat het door de Nederlandse douane in beslag genomen wordt.

Aan u de keus...... we lezen dan wel (of niet....) hoe het afgelopen is.

jo
door jorisw - Nov 7, 2015 om 20:54
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Een bedrijf dat al spelfouten in de domeinnaam heeft zegt al genoeg lijkt me.

Dat het een Chinese website is hoeft geen probleem te zijn (ik koop zelf regelmatig zonder problemen bij dealextreme.com) maar dat ze "Nike" schoenen voor een fractie van de normale prijs aanbieden zou alle alarmbellen moeten laten rinkelen.

marita567
door marita567 - Nov 7, 2015 om 23:26
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@??? @Carola.83

Hoe kun je zien dat het een Chinese site is : via www.scamadvisor.com
Dit was een tip van aurora 1 .

edrick3
door edrick3 - Nov 8, 2015 om 13:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Klopt.
Kijk maar eens hier.

diumenge
door diumenge - Nov 8, 2015 om 13:59
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=jorisw schreef op zaterdag 7 nov 2015, 20:54]Een bedrijf dat al spelfouten in de domeinnaam heeft zegt al genoeg lijkt me.

Dat het een Chinese website is hoeft geen probleem te zijn (ik koop zelf regelmatig zonder problemen bij dealextreme.com) maar dat ze "Nike" schoenen voor een fractie van de normale prijs aanbieden zou alle alarmbellen moeten laten rinkelen.
Sites als dealextreme, aliexpress en gearbest maken er dan ook geen geheim van én hebben een prima regeling om problemen op te lossen. Daar kan je dus prima bestellen, wel wetende dat je soms geduld moet hebben en mogelijk extra kosten hebt vanwege de invoerrechten.

mi
door mijngootje - Nov 9, 2015 om 20:36
6 Antwoorden / 0 Vragen

De politie heeft hier een handige website voor: betrouwbare webwinkel of niet?

wimmi20
door wimmi20 - Nov 11, 2015 om 19:44
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Als ik www.schoenensale.nl intoets kom ik niet bij een schoenverkoper terecht.
Vreemde zaak.
En voor Zoekster, die beweert dat je je geld kwijt kunt raken als je in China koopt : dat is niet waar, als je betaalt met Paypal of een kredietkaart dan heb je koopbescherming.
En als je koopt via Aliexpress dan heb je nog eens extra koopbescherming.
Ik koop zeer geregeld in China, conflicten worden netjes opgelost.

edrick3
door edrick3 - Nov 11, 2015 om 20:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op woensdag 11 nov 2015, 19:44]Als ik www.schoenensale.nl intoets kom ik niet bij een schoenverkoper terecht.
Vreemde zaak.

Die vreemde zaak valt wel mee.
Je moet ook even de juiste site intypen, dus met dubbel s (dat was hier dus géén typefout): klik

diumenge
door diumenge - Nov 11, 2015 om 20:53
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op woensdag 11 nov 2015, 19:44]...
En voor Zoekster, die beweert dat je je geld kwijt kunt raken als je in China koopt : dat is niet waar, als je betaalt met Paypal of een kredietkaart dan heb je koopbescherming.
En als je koopt via Aliexpress dan heb je nog eens extra koopbescherming.
Ik koop zeer geregeld in China, conflicten worden netjes opgelost.
Voor Aliexpress en andere van dat soort sites klopt dat, voor een site die net doet alsof het een Nederlandse site is kan dat wel eens anders uitpakken. Daar zit wel een wezenlijk verschil tussen.

zi
door zijderveld - Nov 15, 2015 om 22:39
50 Antwoorden / 20 Vragen

Er word aangegeven Verified by Visa. Bel hen op als dit klopt zijn ze dus wel betrouwbaar.