schiphuis
door schiphuis Jan 20, 2016 om 14:39
Computers & telefonie

Scrollen website

als ik in windows of google bv. op de website van hotmail naar beneden scrol en een item aantik,gaat hij daarheen. wil ik terug, gaat hij weer naar boven en moet dus weer naar beneden scrollen om verder te gaan. dit gebeurt niet bij marktplaats. als ik op de pagina van kassa zit en ga bv. naar vraag en antwoord- categorien-auto- scrol naar beneden naar meer vragen en als ik op de volgende pagina een item aantik en weer terugga, gaat hij ook weer een heel eind terug. ook kom ik bv. na een paar pagina-s vragen van 10 jaar geleden tegen. is dat normaal bij kassa? is dit te verhelpen? alvast bedankt voor jullies antwoord [ hoop ik ].  mvg.  jan

1080 5 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jan 20, 2016 om 14:47
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Bij Kassa is de site "vernieuwd", en komt u inderdaad op items die al lang verjaard zijn. En inderdaad gaat de pagina hier ook "heen en weer", d.w.z. van boven naar beneden. Heb het dus ook niet op andere sites. Volgens mij is de site ook nog niet helemaal gebruiksklaar. Ik hoop ook dat u uw vraag terug kunt vinden.

Cookies
door Cookies - Jan 20, 2016 om 14:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

OT @ Tenormin: we komen maar niet af van die Rouwkaarten!

@Schiphuis: Ja, da's normaal op deze gammele Kassa site. Het schijnt erg moeilijk te zijn die 'populaire vragen' uit de jaren voor Christus, te deleten.

reflecs
door reflecs - Jan 20, 2016 om 17:10
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt het beste de vraag die u wilt bekijken rechtsklikken, koppeling openen in nieuw tabblad. Op het oorspronkelijke tabblad blijft u dan op dezelfde plek.

aurora1
door aurora1 - Jan 20, 2016 om 17:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

De oude vragen zijn van de rubriek "Populaire vragen" die onder de recente vragen dan opduikt. Iets nieuws dat bedacht is en weinigen op prijs stellen en ook lastig is. Dan dus weer naar boven scrollen naar de recente vragen.
Zie verder het advies van @reflecs.

tenormin
door tenormin - Jan 20, 2016 om 18:58
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Aan de redactie: ik kan niet anders zeggen dat ik altijd na een vraag aan u te hebben gesteld op/via kassa-online@vara.nl er binnen zeer korte tijd een antwoord komt: alleen, het moet ook u zijn opgevallen dat er zeer weinig vragen meer binnenkomen. En, net zoals deze TS @SCHIPHUIS schrijft: de pagina's "rollen over het scherm", wat irritant is. Het is wel zo dat ik eigenlijk geen 'bekenden' meer zie die de moeite willen nemen om een vraag te kunnen beantwoorden. Nu zoek ik me nog steeds een slag in de rondte, maar mensen met meer kennis van zaken ook. Dat alles kan toch niet de bedoeling zijn van de vernieuwde KASSA-site? Jawel, ik weet dat ik contact met u moet zoeken, maar wil toch anderen ook vertellen dat dit een site is geworden voor mensen met een meer dan hoog IQ, en ik kwam maar tot 128, dus niet veel. (Ander forum, andere enquête) op Facebook ☺ . Maar niet boos zijn redactie, dat ik dit even schrijf, 't is echt heel moeilijk. En het quoten mis ik ook. Weet gewoon nooit meer wat iemand schrijf, moet je weer zoeken of er commentaar op commentaar is geleverd. En geeft u me nu geen ban, ik bedoel het alleen opbouwend, maar mijn steentjes zijn weg!

bosduif
door bosduif Jan 22, 2016 om 23:09
113 Antwoorden / 21 Vragen

@Tenormin
Ook met een IQ van 149 is het niet te volgen.
Ik zit nu al 3 uur lang te klikken en te scrollen om alle vragen van deze dag op te zoeken.
Had ik die glazen bol maar.
Kon ik daar misschien in zien wanneer deze site weer "logisch" wordt.

tenormin
door tenormin Jan 23, 2016 om 08:34
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, dat geeft de burger een beetje moed, wat u schrijft. En die glazen bol, van Mahadma, die komt ook niet meer voorbij. Jammer hé, dat het nu zo moeilijk is.

gerbera
door gerbera Jan 23, 2016 om 11:37
7365 Antwoorden / 14 Vragen

@tenormin Ik heb al gezocht op Marktplaats of Mahadma de bol in de aanbieding had gedaan. Helaas niet gevonden, wel een andere bol maar die is met verzending gesneuveld dus zie ik de zaken net zo rommelig als de site van Kassa.