hi
door hilmarhof May 18, 2012 om 14:49
Computers & telefonie

SIMPEL

hallo redactie!

kunnen jullie mij a.u.b helpen met mijn klacht over SIMPEL..

het onderwerp en de klachten over de uitzending van 2/3 weken geleden kan ik helaas niet meer vinden..dus nu op deze manier..

ik ben he-le-maal klaar met simpel

vanaf eind maart is mijn simkaart geblokkeerd..omdat SIMPEL vind dat mijn rekening te hoog was.50 euro boven mijn bundel..ik had 2 keuzes of een voorschot van 50 of wachten tot de incasso..ik voor het 2e gekozen..wachten op incasso..
ik heb een bundel van 15 euro...50 euro erbuiten..dan zou je denken 65 euro...nou niet dus..ik krijg mijn rekening op de site..93.45!!! gewoon 30 euro té hoog volgens hun norm..over traag van begrip gespoken..

maar goed ..factuur stond donderdag 18april op de site, 24april is de rekening over gezet op "openstaand" 0.00 dus met andere woorden..betaald dus..ik wachten op deblokkeren.ik mijn moeder een aantal keren laten bellen..want tja...zelf naar klanten service bellen kan dus niet...opdat ik geblokkeerd ben...ook belachelijk!!maar goed..mijn moeder gemiddeld 20min wachten voordat ze eindelijk iemand aan de telefoon had...maar ze konden haar niet helpen..want ik moest zelf bellen..haha geloof je t zelf...ik kán niet bellen..
maar goed
mijn vriend was donderdag 26april vrij van z'n werk..dus kon zijn telefoon gebruiken..ik 30 min gewacht..ein-de-lijk iemand aan de telefoon..alles verteld en uitgelegd..hun verzekerde me dat ik s'avonds nadat ik mijn telefoon aan en uit gezet zou hebben..ik weer kon bellen...en anders de volgende morgen..want de blokkade was er af...prima..ik gewacht...nou NOT ik vrijdag weer gebeld..weer 30min wachten...eindelijk..beetje boos gedaan..en gezegd dat ik echt EIS dat ze t regelen..dat meisje zei t zelfde als degene de dag ervoor..ik nog gezegd...dat is mij al gezegd..en niet gedaan..dat meisje verzekerde mij dat t goed kwam..

pffff..1mei...nog steeds niet geregeld!!!! ik btg-kaartje gekocht..mijn moeder weer gevraagd om te bellen...deze keer na 1uur40min nog steeds niemand aan de telefoon!!opgehangen..ik met btg kaart proberen te bellen..NOT 1.35pm!!!kost dat telefoontje..met een max van 65 euro!!on-ge-love-lijk!!

ik woensdag 2mei boze mail gestuurd..met hierin mijn verhaal,en dat ik t eis dat ik een deel van mijn bundel die ik in mei betaal..over april( ondertussen verhoogd naar 27.50)terug wil..8 mei eindelijk antwoord..mail komt op t volgende neer : sorry voor t ongemak,wij hebben de blokkade eraf gehaald,het kan enkele dagen duren voordat u weer kunt bellen..zet u telefoon komende dagen regelmatig aan en uit, dan komt t goed.

dus niks over de eis van terug gave ofzo..

ik weer een mail gestuurd..he-le boze mail..met wat ik aan t antwoord heb,ik nog steeds niet aangemeld ben,en hun wel zeggen maar niet doen..en ik eis binnen 5 dagen bericht terug te hebben..en hun mij gaan bellen..ipv dat ik 1uur40 moet wachten á 1.35 pm..en ik anders stappen ga ondernemen,

vandaag weer een mail gestuurd,wat vriendelijker..dat dit hun laatste kans is..en dat in geld terug wil..
mij benieuwen dus...

t is een erg lang verhaal..sorry..

maar..beste redactie..kunnen jullie mij please helpen met deze situatie!!ik moet gewoon kunnen bellen,waar ik voor betaal..ipv dat ze dinge nzeggen..maar niet waar maken?

vriendelijke groet, hilmar hof

527 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 18, 2012 om 14:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hilnarhof,

Voor contact met de redactie moet je hier klikken.
Je zit nu op het openbare forum.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - May 18, 2012 om 14:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hilmarhof,

De uitzending over Simpel vind je=Simpel&cHash=a2dd329ffb6526b944a20c7386c62b47] hier.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - May 18, 2012 om 15:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hilmarhof,

Ook u kunt de Belbus inschakelen. Per post kan dat naar postbus 3000, 1200 CZ in Hilversum. Of per mail: belbus(at)vara.nl.

edrick3
door edrick3 - May 18, 2012 om 15:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hilmarhof,

Link naar uitzending over Simpel: klik hier.

(Deze doet het wel!)

wa
door waltera_1 - May 20, 2012 om 14:46
9 Antwoorden / 2 Vragen

Als je bent afgesloten bij Simpel omdat je boven je bundel bent gegaan wordt je gestraft, en moet je weer aansluit kosten te betalen.
Bij Simpel ben je geen klant maar een melkkoe.
Mijn advies is als je 2 jarig abo er op zit meteen stoppen met Simpel!
Doe dit altijd schriftelijk & aangetekend, zodat je bewijs hebt dat Simpel het ontvangen heeft.
Simpel doet vaker dat ze post niet ontvangen hebben!
Ook kan het helpen via twitter een bericht te sturen naar t-mobile webcare
Je moet ze dan wel volgen!
Zodat, als ze jou volgen een prive bericht kunnen sturen.

Mijn twitter: simpelishetniet