marjada
door marjada Jul 25, 2012 om 22:54
Computers & telefonie

Simpel is niet klant vriendelijk

Heb tot nu toe iederekeer mee gemaakt dat Simpel NIET klant vriendelijk is... volgens vele moet je, als je een abbo aanneemt in de toekomst unnen kijken, of je word gewoon erg bot behandelt als je het hebt over opzeggen van je Abbo of toch het anuleren van een abbo bij hun

507 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - Jul 26, 2012 om 09:32
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Als u bij Simpel een overeenkomst sluit gaat u een overeenkomst voor 24 maanden aan. Als u die periode te lang vindt dan moet u daar geen overeenkomst afsluiten.

al
door alberto53 - Jul 28, 2012 om 11:09
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb ben als onwetende in Ned (Ben sinds 4 weken terug in Ned na 35 jaar in Duitsland gewoond en gewerkt te hebben) een abo bij simpel afgesloten(met I-net) omdat ik gunstig naar mijn kinderen in Duitsland kan bellen.
Ze waren er wel als de kippen bij,om het bedrag van mijn Rekening af te boeken,maar het duurde dan nog bijna 3 weken voordat ik (na 2x een mail geschreven te hebben met de dreiging op te stappen) mijn Simkaart ontving.
Die kon ik dan natuurlijk niet online aktieveren,omdat de site nog steeds offline is.
Ik heb ze een mail geschreven(bel geen 0900 nummer op) en geschreven dat ik juristische stappen zal ondernemen,en een dag later kreeg ik een antwoordmail,dat zij mijn Simkaart hebben geaktieveerd.
Nu kan ik wel bellen via Simpel,maar heb geen internet.
Op mails naar Simpel toe,krijg ik geen antwoord meer.
Die boeven moet toch iemand kunnen stoppen,of bestaan er alleen boeven hier.
De InG-Bank heeft ook een Bedrag van mijn Rekening afgeboekt,die ik gereklameerd heb en ik zit ondanks 3x in de filiaal geweest te zijn nu al 2 weken te wachten op terugboeking.
In 35 Duitsland heb ik zoiets nog niet beleefd
Sorry

pechvogel42
door pechvogel42 - Aug 2, 2012 om 16:26
13 Antwoorden / 0 Vragen
0

simpel is 1 groot drama! Nooit aan beginnen. Ze belazeren de boel, het zijn oplichters. Bel de klantenservice, toets 5 x de optie 1 en zeg dan uw abonnement af omdat ze hun beloftes niet nakomen en je geen gebruik kunt maken van hun diensten. Vraag om een bevestiging per mail.
Krijgt u de bevestiging binnen 20minuten niet binnen, opnieuw bellen en er naar vragen.

al
door alberto53 - Aug 2, 2012 om 20:50
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja,de klantenservice bellen.!!!
Daar wachten ze toch op,omdat hun kas dan lekker volloopt met 35ct per minuut.
Heb het ook gedaan,en alleen mijn telefoonkosten exploderen erna.
Heb het ook per mail geprobeerd,en krijg dan een ontvangstbevestiging met een Ticketnummer (al 2 keer),maar er gebeurd verder niets.
Geen reactie.
Daar moet men toch wat tegen kunne doen.
Krijgen we geen hulp van KASSA??????????????
Of is het alleen maar reklame op TV?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer