marjada
door marjada Jul 25, 2012 om 22:54
Computers & telefonie

Simpel is niet klant vriendelijk

Heb tot nu toe iederekeer mee gemaakt dat Simpel NIET klant vriendelijk is... volgens vele moet je, als je een abbo aanneemt in de toekomst unnen kijken, of je word gewoon erg bot behandelt als je het hebt over opzeggen van je Abbo of toch het anuleren van een abbo bij hun

577 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - Jul 26, 2012 om 09:32
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Als u bij Simpel een overeenkomst sluit gaat u een overeenkomst voor 24 maanden aan. Als u die periode te lang vindt dan moet u daar geen overeenkomst afsluiten.

al
door alberto53 - Jul 28, 2012 om 11:09
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb ben als onwetende in Ned (Ben sinds 4 weken terug in Ned na 35 jaar in Duitsland gewoond en gewerkt te hebben) een abo bij simpel afgesloten(met I-net) omdat ik gunstig naar mijn kinderen in Duitsland kan bellen.
Ze waren er wel als de kippen bij,om het bedrag van mijn Rekening af te boeken,maar het duurde dan nog bijna 3 weken voordat ik (na 2x een mail geschreven te hebben met de dreiging op te stappen) mijn Simkaart ontving.
Die kon ik dan natuurlijk niet online aktieveren,omdat de site nog steeds offline is.
Ik heb ze een mail geschreven(bel geen 0900 nummer op) en geschreven dat ik juristische stappen zal ondernemen,en een dag later kreeg ik een antwoordmail,dat zij mijn Simkaart hebben geaktieveerd.
Nu kan ik wel bellen via Simpel,maar heb geen internet.
Op mails naar Simpel toe,krijg ik geen antwoord meer.
Die boeven moet toch iemand kunnen stoppen,of bestaan er alleen boeven hier.
De InG-Bank heeft ook een Bedrag van mijn Rekening afgeboekt,die ik gereklameerd heb en ik zit ondanks 3x in de filiaal geweest te zijn nu al 2 weken te wachten op terugboeking.
In 35 Duitsland heb ik zoiets nog niet beleefd
Sorry

pechvogel42
door pechvogel42 - Aug 2, 2012 om 16:26
13 Antwoorden / 0 Vragen
0

simpel is 1 groot drama! Nooit aan beginnen. Ze belazeren de boel, het zijn oplichters. Bel de klantenservice, toets 5 x de optie 1 en zeg dan uw abonnement af omdat ze hun beloftes niet nakomen en je geen gebruik kunt maken van hun diensten. Vraag om een bevestiging per mail.
Krijgt u de bevestiging binnen 20minuten niet binnen, opnieuw bellen en er naar vragen.

al
door alberto53 - Aug 2, 2012 om 20:50
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja,de klantenservice bellen.!!!
Daar wachten ze toch op,omdat hun kas dan lekker volloopt met 35ct per minuut.
Heb het ook gedaan,en alleen mijn telefoonkosten exploderen erna.
Heb het ook per mail geprobeerd,en krijg dan een ontvangstbevestiging met een Ticketnummer (al 2 keer),maar er gebeurd verder niets.
Geen reactie.
Daar moet men toch wat tegen kunne doen.
Krijgen we geen hulp van KASSA??????????????
Of is het alleen maar reklame op TV?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer