di
door diannn17 Jul 24, 2012 om 20:48
Computers & telefonie

Simpel sucks

Ik word er helemaal simpel van!

Twee weken geleden op een vakantie in Albufeira, portugal ben ik overvallen. Mijn telefoon zat in de tas die meegenomen is, zo ook mijn simkaart.
Een vriend heeft in nederland mijn simkaart laten blokkeren ( na veel moeite met degene van de simpel ´klantenservice´)
De simkaart was geblokkeerd, twee dagen hierna heeft mijn vader een nieuwe simkaart aangevraagd.
Deze zou binnen 9 werkdagen binnen zijn.
Ongeveer 11 werkdagen verder(vrijdag), krijg ik een email van de directeur van simpel dat er een storing is.. het is niet mogelijk om simkaarten te maken? in deze mail staat ook de vage info: binnenkort zal de simkaart opgestuurd worden.
op Dinsdag (vandaag) krijg ik met de post een simkaart.. ik was dolblij want ik had inmiddels ook een nieuwe telefoon gekocht.
De simkaart werkt helaas voor geen meter!
Als iemand me probeert te bellen krijg je een bezette lijn.
ik heb geen mobiel netwerk?
Natuurlijk is het geen optie om naar de klantenservice te bellen omdat je hier een of ander gemakkelijk bandje aan de lijn krijgt.
Als je een email stuurt krijg je vrolijk de boodschap dat het 5 tot 10 werkdagen kan duren voordat er gereageerd word? dat noem je geen SERVICE!

Daarnaast ligt dus ook de website van mijnsimpel eruit.. hierdoor kan je niets zien.
Ik wil bijvoorbeeld wel eens weten hoe lang ik nog bij deze kutprovider moet zitten!
ik vind het belachelijk.. en hoop dat er snel iets aan gedaan kan worden.
Heb toch al genoeg ellende meegemaakt vind ik zelf!

554 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - Jul 25, 2012 om 13:50
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

klik op Hier

Het is tobben bij Simpel.



pechvogel42
door pechvogel42 - Aug 2, 2012 om 16:29
13 Antwoorden / 0 Vragen
0

TIP: bel de klantenservice van dit oplichtersbedrijf.
Toets 5 x de optie 1 in en zeg tegen de telefoniste dat u uw abonnement op wilt zeggen omdat ze geen diensten leveren en ze zich niet aan het contract houden.
Vraag om een bevestiging per mail, krijg je die binnen 20 minuten niet binnen, opnieuw bellen en er naar vragen.
Verder iedereen waarschuwen NIET met dit rot bedrijf in zee te gaan!
Succes!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer