Wi
door Willempii Mar 28, 2016 om 18:45
Computers & telefonie

Simpel telefoonabonnement

Simpel maakt reclame op televisie van 1000 mb onbeperkt bellen en sms voor 10 euro!

Ze stellen ongevraagd zelf een Plafond in buiten de bundel van 60 euro. Er staat dat je het kunt wijzigen UIT of 60 euro, maar het gebeurt niet want ik heb het Plafond nu op UIT staan. maar het lukt niet om het uit te schakelen. IK WIL VAN DEZE SCHURKEN AF !!!! het is een abonnement van 2 jaar voor 10 euro per maand. Ik wil mijn data limiet stop zetten tot 1000 mb. En ze zijn telefonisch niet te bereiken!!

Hoe kan ik van dit abonnement af!? want ze hebben zich niet aan hun afspraak gehouden.

Ik hoop dat u mij hierover kunt inlichten.

Vriendelijke Groet,

Franklin Willemzorg

Franklinwillemzorg@gmail.com

1062 4 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Mar 28, 2016 om 18:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat wil je nou? Het plafond staat nu toch op UIT? Dat betekent dus dat de kosten ver kunnen oplopen. Waarom heb je het plafond niet laten staan dan op 60,- euro?

Je kan toch zelf in de gaten houden dat je niet boven de 1GB dataverbruik komt?

Ik zie geen enkele reden waarom je zonder kosten het abonnement voortijdig zou kunnen beëindigen.

Tijger2
door Tijger2 - Mar 28, 2016 om 18:58
302 Antwoorden / 1 Vragen

Haal uw mailadres weg, anders krijg u aanbiedingen van allerlei louche bedrijven. Zet het plafond op AAN. Klaar.

lo
door lovewinnie - Mar 28, 2016 om 21:10
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Als gewoon netjes tot 1 gb verbruikt betaalt u 10 euro. Zet u het aan dan kunt u nooit meer dan tot max 60 euro buiten u bundel gebruiken. Zet u het uit kunt u onbeperkt gebruik maken van internet maar dit kost geld en zonder grens

Dit is bij alle providers zo. Wellicht kunt u online inloggen of een app instaleren waarop u u verbruik kunt inzien. Dat zult u even moeten nagaan. In principe werken alle providers zo. U betaald voor aantal minuten/SMS/mb en alles daar boven kost geld ( en vaak heel veel geld)

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 29, 2016 om 00:22
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Iedere in Nederland opererende provider heeft een soortgelijk systeem.
Ik zie het probleem ook niet, u mag 1Gb data verbruiken en onbeperkt bellen naar vaste en 06 nummers.
Dus waarom zijn het schurken. Wees blij dat ze u bij 60 euro buiten de bundel waarschuwen/afsluiten.
U kunt iedere dag zien hoeveel data/belminuten u heeft verbruikt,  wat is er nu mis? Als u niet meer als 1Gb wilt gebruiken checkt u dat gewoon toch regelmatig.
Ik zie geen enkele geldige reden om uw contract te ontbinden.
Ze houden zich prima aan hun afspraak maar bouwen een stukje zelfbescherming in. Wat ook netjes in hun voorwaarden staat maar ik vermoed dat u die niet heeft gelezen voor het afsluiten.
Diewilik