Wi
door Willempii Mar 28, 2016 om 18:45
Computers & telefonie

Simpel telefoonabonnement

Simpel maakt reclame op televisie van 1000 mb onbeperkt bellen en sms voor 10 euro!


Ze stellen ongevraagd zelf een Plafond in buiten de bundel van 60 euro. Er staat dat je het kunt wijzigen UIT of 60 euro, maar het gebeurt niet want ik heb het Plafond nu op UIT staan. maar het lukt niet om het uit te schakelen. IK WIL VAN DEZE SCHURKEN AF !!!! het is een abonnement van 2 jaar voor 10 euro per maand. Ik wil mijn data limiet stop zetten tot 1000 mb. En ze zijn telefonisch niet te bereiken!!


 


Hoe kan ik van dit abonnement af!? want ze hebben zich niet aan hun afspraak gehouden.


 


Ik hoop dat u mij hierover kunt inlichten.



Vriendelijke Groet,


 


Franklin Willemzorg


Franklinwillemzorg@gmail.com


 


 


 

1062 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Mar 28, 2016 om 18:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Wat wil je nou? Het plafond staat nu toch op UIT? Dat betekent dus dat de kosten ver kunnen oplopen. Waarom heb je het plafond niet laten staan dan op 60,- euro?

Je kan toch zelf in de gaten houden dat je niet boven de 1GB dataverbruik komt? 

Ik zie geen enkele reden waarom je zonder kosten het abonnement voortijdig zou kunnen beëindigen.

Tijger2
door Tijger2 - Mar 28, 2016 om 18:58
302 Antwoorden / 1 Vragen
0

Haal uw mailadres weg, anders krijg u aanbiedingen van allerlei louche bedrijven. Zet het plafond op AAN. Klaar.

lo
door lovewinnie - Mar 28, 2016 om 21:10
1210 Antwoorden / 1 Vragen
0

Als gewoon netjes tot 1 gb verbruikt betaalt u 10 euro. Zet u het aan dan kunt u nooit meer dan tot max 60 euro buiten u bundel gebruiken. Zet u het uit kunt u onbeperkt gebruik maken van internet maar dit kost geld en zonder grens 

Dit is bij alle providers zo. Wellicht kunt u online inloggen of een app instaleren waarop u u verbruik kunt inzien. Dat zult u even moeten nagaan. In principe werken alle providers zo. U betaald voor aantal minuten/SMS/mb en alles daar boven kost geld ( en vaak heel veel geld)

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 29, 2016 om 00:22
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Iedere in Nederland opererende provider heeft een soortgelijk systeem. 
Ik zie het probleem ook niet, u mag 1Gb data verbruiken en onbeperkt bellen naar vaste en 06 nummers. 
Dus waarom zijn het schurken. Wees blij dat ze u bij 60 euro buiten de bundel waarschuwen/afsluiten. 
U kunt iedere dag zien hoeveel data/belminuten u heeft verbruikt,  wat is er nu mis? Als u niet meer als 1Gb wilt gebruiken checkt u dat gewoon toch regelmatig. 
Ik zie geen enkele geldige reden om uw contract te ontbinden. 
Ze houden zich prima aan hun afspraak maar bouwen een stukje zelfbescherming in. Wat ook netjes in hun voorwaarden staat maar ik vermoed dat u die niet heeft gelezen voor het afsluiten. 
Diewilik

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ga
galen135 - May 8, 2024 om 11:23
Auto & vervoer

DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten

Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer

Rienvh
Rienvh - May 10, 2024 om 08:26
Computers & telefonie

Cookies???

Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren???
Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word.
Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten"
Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!

Graag normale antwoo ... Lees meer

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer