ri
door rinuskuh May 19, 2012 om 01:39
Computers & telefonie

Simpel.nl

hallo kassa.
sins 12 2011 hep ik een simpel abonment van 7,50 voor 400 belminuten.leuk dacht ik toen.(nu niet meer hoor pffffff).ik betaal gewoon iedere maand op tijd.maar simpel probeert dat ook (nog)een keer iedere maand.wat niet lukt door een blokkade van mijn bankdus stuurd simpel mij sms.jes van 8.46 euro per stuk.en klokkeren uitgaande gespreken.welnu klantenservice bellen lukt niet door overbelasting.eindeloos word je aan de lijn gehouden zelf,s met mijn simpel site is ook niets te bereiken.dus kassa wat kan ik hier tegen doen???bij voorbaat dank.groeten uit brabant.

579 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

wa
door waltera_1 - May 20, 2012 om 14:14
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

Het beste wat u moet doen is weer die blokkade van uw bank ongedaan maken.
Simpel werkt alleen met automatische incasso.
Let wel op dat Simpel niet te veel van uw rekening afschrijft, dat doen ze nog wel eens!
In december zit uw 2e jaar er op, dan kunt u het abo op zeggen.
Doe dit wel schriftelijk & aangetekend voor bewijs.
Ze zullen later wel een incasso sturen! zo is Simpel.
Eens bent u van ze verlost.

Mijn twitter: #simpelishetniet

edrick3
door edrick3 - May 20, 2012 om 14:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo rinuskuh,

Zou maar gauw de blokkade opheffen anders gaat het je nog meer geld kosten.

Uit de Voorwaarden:
Tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen machtigt de Klant Simpel om gefactureerde bedragen van zijn bankrekening af te schrijven. De Klant draagt zorg voor voldoende saldo op zijn rekening. Als het verschuldigde bedrag om welke reden dan ook niet kan worden afgeschreven of het bedrag wordt gestorneerd brengt Simpel de Klant daarvan op de hoogte, waarna de Klant verplicht is om de betalingsinstructies van Simpel op te volgen. Tevens is Simpel in dat geval gerechtigd de (Aanvullende) Dienst(en) op te schorten.

Als de Klant ten onrechte een afgeschreven bedrag laat terugboeken of als blijkt dat afschrijving van het factuurbedrag van de bankrekening van de Klant om welke reden dan ook onmogelijk is, is de Klant van rechtswege zonder nadere ingebrekestelling in verzuim. Simpel is gerechtigd om vanaf het moment van verzuim 1% rente per maand in rekening te brengen, alsmede administratiekosten gelijk aan € 15,- per maand en buitengerechtelijke kosten, gelijk aan 15% (exclusief btw) van het openstaande bedrag, met een minimum van € 25,-. Tevens is de Klant aansprakelijk voor alle door Simpel te maken gerechtelijke kosten (inclusief kosten voor juridische bijstand) verband houdende met de incasso van achterstallige betalingen. Voorts heeft Simpel dan het recht over te gaan tot het opschorten van de (Aanvullende) Dienst aan de Klant.

Met vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer