j.a.de witte
door j.a.de witte Nov 7, 2011 om 14:29
Computers & telefonie

Site via link in Kassa nieuwsbrief opvragen

Regelmatig kijk ik in de kassa nieuwsbrief, helaas krijg ik de links die daarin staan niet altijd te zien,derhalve de vraag ben ik de énige ? !

Voorbeeld;

Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /x/c/.

Reason: Error reading from remote server

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.2.21 (Unix) Server at vara.dmd.omroep.nl Port 80

417 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 7, 2011 om 15:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo j.a. de witte,

De servers van Kassa zijn (helaas) nog wel eens overbelast en dan krijg je dit soort meldingen.
Als je het op een later moment opnieuw probeert lukt het meestal wel.

Met vr.gr.

1paul
door 1paul - Nov 7, 2011 om 15:58
3173 Antwoorden / 0 Vragen

Normaal kan ik onderaan de links inloggen dat lukt mij tegenwoordig niet meer en moet ik echt capriolen uit halen om in te loggen, misschien dat kassa de hele site eens onder de loup kan nemen...

edrick3
door edrick3 - Nov 7, 2011 om 16:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@1paul,

.....misschien dat kassa de hele site eens onder de loep kan nemen... .....

Haha, daar zijn ze geloof ik sinds oktober 2009 al mee bezig. ;-)

j.a.de witte
door j.a.de witte - Nov 7, 2011 om 17:19
86 Antwoorden / 6 Vragen

Ik kijk pas naar kassa om `s-nachts om +/- 3Uur.

Met de computers (58) ben ik van13 U tot 03:30 bezig.