Skype beltegoed
Al vele jaren gebruik in skype, totdat een paar dagen geleden om onduidelijke redenen mijn account geblokkeerd werd. Daarna kreeg ik een vragenformulier online, dat ik zo goed als mogelijk invulde en beantwoordde. Ik kreeg echter als reactie dat mijn identitteit niet kon worden vastgesteld en dat mijn account geblokkeerd bleef. Ik vulde nogmaals hetzelfde formulier in en kreeg weer bericht dat mijn identiteit niet kon worden vastgesteld, mij werd geadviseerd een nieuw skype-account te openen. Alles goed en wel, maar ik gebruik skype ook om te bellen met niet-skypegebruikers en heb daarom bij skype een beltegoed. Op mijn vraag of ik dat beltegoed terugkrijg nu mijn eerdere account geblokkeerd bleef kreeg ik geen antwoord. Heeft iemand hier dezelfde of soortgelijke ervaringen? En wat er aan te doen?
Hallo Barsnarva ,
Lees deze informatie eens door , hoe u contact kunt opnemen met de klantenservice van skype .
Lees ook hebt u al contact opgenomen , maar nog niets van ons gehoord , lees dan wat u moet doen . klik op de rode regels.
https://support.skype.com/nl/faq/FA1170/hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-klantenservice-van-skype .
Hier kunt u de reden lezen waarom het account is geblokkeerd .
https://support.skype.com/nl/faq/FA10946/mijn-skype-account-is-gedeactiveerd-of-gehackt
Dank voor uw antwoord. Via de Nederlandse klantenservice werd ik doorgesdtuurd naar een Engelstalige, daar kreeg ik tot twee keer toe een vragenformulier in het Engels (terwijl ik mij in het Nederlands heb aangemeld) en toen werd twee maal geantwoord dat mijn identiteit niet kon worden vastgesteld. Vreemd dat Engelstaligen opeens een Nederlandse aanmelding moeten beoordelen. Kortom: mijn skype blijft geblokkeerd en ik weet nog steeds nmiet hoe ik mijn beltegoed terugkrijg. Een ander punt is dat een nieuwe skype-account maken ook niet mogelijk is: skype is geintegreerd in Windows-10 en wanneer ik een nieuwe account probeer aan te maken komen steeds de oude gegevens teruf, ondanks dat ik eerst alles wat met skype te maken heeft heb verwijderd. Ook in mijn windows-phone hetzelfde verhaal: ik kan geen nieuwe skype-account installeren! Leve de monopolie-positie van softwaregiganten als microsoft waar je als gewone consument de dupe van wordt!!
@Basnarva ,
Vervelend om te horen , maar een andere optie kan zijn Viber ( gratis ) , zie hier klik op de rode regel .
http://pc-en-internet.infonu.nl/communicatie/139574-hoe-installeert-u-viber-en-wat-kunt-u-ermee.html
Ik zie toevallig dat het vandaag "communityday" is op de Skype website, er wordt beloofd dat er extra mensen aanwezig zijn om vragen te beantwoorden. Er is helaas geen Nederlands forum, wel Engels en links onderaan de pagina kunt u eventueel kiezen voor Duits.
https://community.skype.com/t5/News-and-Announcements/Ask-the-Skype-experts-on-Community-day-7th-April-2016/ba-p/4353288
Op het Microsoftforum worden ook vragen beantwoord over Skype. B.v. deze: http://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_10-other_settings/skype/06e86380-0faa-4baf-9988-64ff51333355
Bij die vraag staat ook dat u meldingen van Skype uit het Register moet verwijderen.
Zou dat niet zelf aanraden. Er is een gratis programma dat dat voor u kan doen. Makkelijker en veiliger:https://www.seniorweb.nl/artikel/programma-s-grondig-verwijderen-met-revo-uninstaller
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer