jos-euro
door jos-euro Mar 30, 2010 om 13:39
Computers & telefonie

Skype-knop in taakbalk

hallo Kenners, sinds de update van Skype vandaag, blijft de "knop" in mijn taakbalk staan. Voorheen was er alleen een icoontje in het rechter gedeelte zichtbaar. Is dit nieuw, of doe ik iets fout. ik gebruik Windows 7 Groet, Jos

5951 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

od
door oddish2211 - Mar 30, 2010 om 23:42
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

dit is een nieuwe echt super-handige functie van windows 7, ik gebruik het elke dag. maar als je het niet leuk vind moet je terug gaan naar windows 98. iedereen weet dat. ik denk trouwens dat je een verkeerde processor hebt die niet echt goed werkt met skype, dat kan natuurlijk ook.

edwardus
door edwardus - Mar 30, 2010 om 23:51
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Heb je vandaag vergeten je pilletje in te nemen, oddish2211?

Kijk maar even tijdens herinstallatie van Skype of je wel de juiste opties ge(de)selecteerd hebt.

jos-euro
door jos-euro - Mar 31, 2010 om 13:31
244 Antwoorden / 91 Vragen
0

[quote=edwardus schreef op dinsdag 30 mrt 2010, 23:51]

Kijk maar even tijdens herinstallatie van Skype of je wel de juiste opties ge(de)selecteerd hebt. Hallo Edwardus, ik begon hier ook aan te twijfelen en heb Skype opnieuw geïnstalleerd, maar kreeg geen optie m.b.t. de knop op de taakbalk. In de vorige versie was dit volgens mij wel het geval. Mocht jij, of een andere Skype-gebruiker iets vinden lees ik het graag. Groetjes, Jos

ib
door ibanez - Mar 31, 2010 om 17:58
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb de oplossing voor je jos-euro:

Indien Skype nog geactiveerd is: afsluiten
Klik met de rechtermuistoets op het skype-icoontje en selecteer 'eigenschappen'
Onder het tabblad 'compatabiliteit' vink je vervolgens 'dit programma uitvoeren in compatabiliteitsmodus voor' aan en selecteer je bijvoorbeeld 'windows XP (service pack 3)' aan (Vista moet volgens mij ook lukken)
Vervolgens toepassen en venster sluiten
Skype opnieuw opstarten en voilà
Succes!

jscholtes
door jscholtes - Mar 31, 2010 om 18:15
777 Antwoorden / 31 Vragen
0

[quote=ibanez schreef op woensdag 31 mrt 2010, 17:58]Ik heb de oplossing voor je jos-euro:

Indien Skype nog geactiveerd is: afsluiten
Klik met de rechtermuistoets op het skype-icoontje en selecteer 'eigenschappen'
Onder het tabblad 'compatabiliteit' vink je vervolgens 'dit programma uitvoeren in compatabiliteitsmodus voor' aan en selecteer je bijvoorbeeld 'windows XP (service pack 3)' aan (Vista moet volgens mij ook lukken)
Vervolgens toepassen en venster sluiten
Skype opnieuw opstarten en voilà
Succes!

Dit kan volgens mij niet in elke Windows 7 versie. Home Premium biedt deze mogelijkheid m.i. niet!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer