ma
door majoha Aug 2, 2013 om 10:00
Computers & telefonie

Slotje 4 hoofdletters en kleine letters kwijt

Ik ben mijn Slotje/symbooltje voor hoofdletters en kleine letters kwijt. Hoe krijg ik die weer terug?
Ik heb Acer Aspire 5750G en Win 7.
Alvast Bedankt.

1149 7 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Aug 2, 2013 om 13:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag majoha,

Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Waar staat dat icoontje als het er wel is?

vr.gr.

kaasbroodje
door kaasbroodje - Aug 2, 2013 om 14:00
937 Antwoorden / 2 Vragen

Het slotje waar u het over heeft is van een acer programma, waarschijnlijk omdat u geen caps lock aanduiding op het toetsenbord heeft.

Als dit programma niet meer mee opstart dan kunt u proberen te herinstalleren vanaf de acer support website.

Ik ga er vanuit dat u niet heel kennis heeft van computers, daarom ben ik bang dat u niks heeft aan mijn aanwijzingen. Ik weet wel precies wat u bedoelt.

edrick3
door edrick3 - Aug 2, 2013 om 14:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo majoha,

Als dit recentelijk gebeurd is zou je kunnen kijken of het met behulp van systeemherstel te herstellen is.

Systeemherstel W7:

Sla voordat u Systeemherstel start alle open bestanden op en sluit al uw programma's af. Systeemherstel zal uw pc opnieuw opstarten.

Klik op de knop Start om Systeemherstel te openen. Typ Systeemherstel in het zoekvak en klik in de lijst met zoekresultaten op Systeemherstel. Als u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging.

Volg de stappen in de wizard om een herstelpunt te kiezen en uw computer te herstellen.
Kies dus een datum vóórdat het probleem optrad.

(Bron:MS)

Suc6

ma
door majoha - Aug 2, 2013 om 16:51
33 Antwoorden / 31 Vragen

Beste mensen,
Bedankt voor jullie snelle reacties. Kon niet direct reageren want geen internet en telefoon (horizon) Ik heb inderdaad weinig verstand van computers. Ik durf de instructies o.a. systeemherstel - want gisteren gebeurd - dan ook niet uit te voeren.
Maar toch bedankt.

edrick3
door edrick3 - Aug 2, 2013 om 18:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@majoha,

Systeemherstel zou geen probleem moeten opleveren. Gewoon goed lezen wat er staat. Neem de laatste datum vóór 1 aug.

Suc6

dirck
door dirck - Aug 2, 2013 om 19:00
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Het programma waar Kaasbroodje het over heeft, heet Acer Launch Manager

Kijk dus even of dit programma mee opstart met het opstarten van de computer.
Anders kun je het misschien nog openen via "Start - Alle programma's"

Groet, Dirck

dirck
door dirck - Aug 2, 2013 om 19:25
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Mocht je de Launch Manager per ongeluk verwijderd hebben, dan kun je hem op de Acer website gewoon downloaden:
LaunchManager Applicatie: 7.1 MB: 2012/03/28: Downloaden