zi
door zijderveld Jan 28, 2017 om 21:56
Computers & telefonie

Smartphone vergelijken

Aangezien met de oude smartphone net nog mee gebeld kan worden willen we een goede niet te dure nieuwe (zonder abo). Nu zoeken we al enige tijd op het internet, maar kunnen tot nu toe geen echte vergelijkingssite voor smartphones vinden. Bestaat er een vergelijkingssite waarin je kunt aangeven hoeveel MP, GB, Bandbreedte e.d. je zoekt bij voorkeur gelijk met reviews/testbericht?

6811 8 Rapporteer

Wi
door Wil_H - Jan 28, 2017 om 21:58
270 Antwoorden / Vragen
ro
door rooie60 Jan 30, 2017 om 13:58
14 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben het helemaal met je eens,sommige zijn gewoon te beroerd om zelf te zoeken! Ik zoek altijd zelf en ik vind álles wat ik zoek.

Wi
door Wil_H Jan 30, 2017 om 22:00
270 Antwoorden / Vragen

Och, dat zijn gewoon mensen die blij mogen zijn dat ademhalen een reflex is en niet iets waar ze bewust over na moeten denken.

aurora1
door aurora1 - Jan 28, 2017 om 22:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Even intikken op Google en u vindt o.a. dit: https://tweakers.net/categorie/215/smartphones/producten/

pi
door pieterwolters - Jan 28, 2017 om 23:39
3610 Antwoorden / 0 Vragen

www.gsmarena.com is de meest volledige die ik ken.

akkerdistel
door akkerdistel - Jan 29, 2017 om 13:23
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Verdiep je eigen ook even in het verschil tussen + de werking van WiFi en mobiele data. Kan je namelijk zomaar 'n paar honderd euro schelen.*

*bron; kassa.vara.nl/vraag-beantwoord.

ro
door rooie60 Jan 30, 2017 om 14:04
14 Antwoorden / 0 Vragen

Dat heeft niets met vergelijken van foons te maken. Iedereen weet zo onderhand dat WIFI gebruik (thuis of waar ook) gratis is en mobiel abonnements data geld kost,zo niet dan ben je niet lekker bezig maar dom bezig.

akkerdistel
door akkerdistel Jan 30, 2017 om 19:56
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Lees de vraag van TS nog eens.

cr
door criticaster - Jan 30, 2017 om 16:24
2 Antwoorden / 4 Vragen

Hierbij een vraag over de zogenaamde verhaalsbijdrage die de Gemeente oplegt als er bij een scheiding de vrouw geen werk heeft en in de bijstand komt.
Nu heb ik jarenlang betaald aan de gemeente en ik ga nu met pensioen. Dus ik krijg een alleenstaande aow en een leuk pensioen.
Wat kan de Gemeente van mij afpakken?
Het is absurd wat ik de afgelopen jaren aan alimentatie én verhaalsbijdrage betaald heb. Natuurlijk kan ik wat aftrekken bij de belastingdienst maar er blijft nog een fiks bedrag over wat ik iedere maand moet betalen. Terwijl ik een paar jaar geleden helemaal niet wilde scheiden.
Gaarne advies.

Cookies
door Cookies - Jan 30, 2017 om 16:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Graag je eigen topic openen. Jouw vraag heeft niets met een smartphone te maken.

DOOR CRITICASTER - 30 JAN. 2017 OM 16:24
0 ANTWOORDEN / 2 VRAGEN

Hierbij een vraag over de zogenaamde verhaalsbijdrage die de Gemeente oplegt als er bij een scheiding de vrouw geen werk heeft en in de bijstand komt.
Nu heb ik jarenlang betaald aan de gemeente en ik ga nu met pensioen. Dus ik krijg een alleenstaande aow en een leuk pensioen.
Wat kan de Gemeente van mij afpakken?
Het is absurd wat ik de afgelopen jaren aan alimentatie én verhaalsbijdrage betaald heb. Natuurlijk kan ik wat aftrekken bij de belastingdienst maar er blijft nog een fiks bedrag over wat ik iedere maand moet betalen. Terwijl ik een paar jaar geleden helemaal niet wilde scheiden.
Gaarne advies.