acer7520g
door acer7520g Sep 20, 2010 om 15:00
Computers & telefonie

Software Ipod 30gb

In de verhuizing/scheiding ben ik de originele Ipod cd rom voor mijn Ipod 30Gb kwijtgeraakt voor Windows.

Als ik Google kom wel aan een programma, maar met achtergrond storing bij de foto's.

Is er een site waar ik een correct werkend gratis exemplaar kan downloaden?

Een oerhollandsevraag, maar wie weet het?

Gerard.

367 7 Rapporteer

genius
door genius - Sep 20, 2010 om 21:16
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo acer7520g,

Heb je hier, klik of hier, klik al eens gekeken?
Anders lijkt het mij het beste dat je even rechtstreeks contact opneemt met Apple en dit voorval bij hun neerlegt. Ik denk dat je op één van mijn linken wel succes zult hebben.

G.

freya
door freya - Sep 20, 2010 om 21:29
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo acer7520g,

Als je iTunes op de computer geïnstalleerd hebt kun je óf updaten naar de laatste versie óf een 'restore' uitvoeren.

Overigens lijkt het mij vreemd dat alles goed werkt, behalve dan dat je foto's er niet goed uitzien. Als het aan de software zou liggen, dan had je naar mijn mening veel meer problemen gehad, maar een 'restore' lijkt mij de eerste stap om het probleem aan te pakken.

m.vr.gr. Freya

freya
door freya - Sep 20, 2010 om 21:35
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@ginius:

O, enne.... een iPod 30GB is een iPod met een harde schijf (een al wat ouder type) en dus geen iPod Touch. (ik neem tenminste aan dat de TS dat bedoelde want een iPod Touch is er alleen in 32GB en niet in 30GB....)

Freya

genius
door genius - Sep 20, 2010 om 21:46
886 Antwoorden / 4 Vragen

@freya

Ik wist het! Als er één goed is in de i-Pod (apple's) ben jij het wel! ;-)

Ik ben even gaan kijken op de site van apple en kwam daar die link's (eerder vermelde pagina's) tegen. Geen idee wat er op die CD zou moeten staan (ikzelf heb zo'n ding niet) en hoopte zo om enige inhoud hiervan te bereiken.
Ik zal mij dan ook verder afzijdig houden en met belangstelling de verdere vorderingen volgen.

Met een collegiale groet,

G.

freya
door freya - Sep 20, 2010 om 21:56
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Bij de eerste paar generaties iPods werd nog een CD met o.a. iTunes geleverd. Tegenwoordig is dat niet meer. Ten eerste kost dat alleen maar extra geld en ten tweede volgen de nieuwere versies van de software elkaar zo snel op, dat de inhoud van de CD al achterhaald is zodra de iPod verkocht wordt....
Bovendien zitten de iPods tegenwoordig in van die handige kleine doosjes en past een CD er niet eens meer in....

Freya

genius
door genius - Sep 20, 2010 om 22:01
886 Antwoorden / 4 Vragen

@freya,

Ha, van die kant heb ik het nog niet bekeken, maar daar zit wat in.

off-topic:
Ik heb recentelijk een digitale filmcamera aangeschaft (kleiner dan een pakje sigaretten) en full-HD. Daar zat de PC-software zelfs op de camera. Aansluiten en begint meteen de installeren. Ook geen cd erbij.

Bedankt voor de aanvulling freya, helemaal duidelijk zo.

G.

acer7520g
door acer7520g - Sep 20, 2010 om 22:49
72 Antwoorden / 6 Vragen

Voor zover bedankt, meedenkers,

ik ga morgen = 21-9 het een en ander proberen.

Dank,

Gerard.