ha
door harimau Jan 5, 2009 om 10:51
Computers & telefonie

Software verwijderen.

Op mijn computer is Roxio creator geinstalleerd.

Nou wil ik deze verwijderen via mijn configuratie maar er blijft een deel in zitten die ik niet kan verwijderen.

Hoe kan ik dit volledig verwijderen.

1048 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 5, 2009 om 13:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Verwijderen van software;

Eerst gewoon dus via Start-Configuratiescherm-Software (deze opzoeken en voor verwijderen kiezen).

Daarna rechtsklikken op Start en Verkennen kiezen.
In die boomstructuur zoeken of die software direct te zien is, anders vaak onder Programfiles.

Daarna op Start-Zoeken en in dat kadertje de naam van  Roxio Creator intikken waarna alles wat nog is overgebleven met verwijderen (rechtsklik) te verwijderen valt.

Tenslotte met Ccleaner  Register kiezen  en daarna Scan naar problemen.
Bij nog veel meer problemen in dat register zijnde overblijfselen van eerder verwijderde programma's kunt u daarna voor Opslaan kiezen.
In mijn praktijk verwijder ik gewoon alles.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Jan 5, 2009 om 14:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Google ff en download het programma Revo Uninstaller (gratis).

Met dit programma verwijder je alles van 'n bepaald programma.

Simpel te gebruiken en werkt perfect !!

ve
door verwijderd - Jan 5, 2009 om 14:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.ccleaner.com/ n.a.v. het antwoord van mijn collega expert grootvader (lang niet gezien).

Ik noem echter nog een aantal mogelijkheden: kan het zijn dat u de Roxio Creator het best kunt verwijderen met de originele installatie CD-ROM? Ook kunt u via de zoekoptie nagaan in welke map dit programma is opgeslagen (zal een sub-map zijn vam mijn programma's of programfiles) en dan daar alles verwijderen middels aanklikken en de del knop. Daarna met bijv. ccleaner (is gratis) het register schoonmaken (tweede optie van boven).

ve
door verwijderd - Jan 5, 2009 om 14:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

vinkje vergeten

ve
door verwijderd - Jan 5, 2009 om 15:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Download Revo uninstaller. GRATIS!!

Op deze pagina:

http://www.revouninstaller.com/uninstaller_help_page.html

Installeren en taal op Nederlands zetten bij opties na het programma te starten.

LET OP: Na het DEINSTALLEREN van gewenste item alleen VETGEDRUKTE register vermeldingen selecteren in het VERVOLG. Daarna kiezen voor VERWIJDEREN.
DUURT HET LANG VOOR HIER ALLES GEVONDEN IS DAN ZOEKEN AFBREKEN, omdat u een verkeerde selectie heeft gedaan.
Dit kan oplopen tot DUIZENDEN items. Uw systeem zal dan ERNSTIG beschadigd worden !!!!!!
Normaal enkele tot een tiental register vermeldingen.

LEES HELP (Engels). Evt. vertalen met Google of programma Translate.net (GRATIS):

http://www.freedownloadscenter.com/Business/Educational_Tools/Translate_Net_Download.html

Vertaling opslaan en evt. bewerken.

arnold11

ve
door verwijderd - Jan 5, 2009 om 16:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik wil alleen 1 ding toevoegen aan de vorige juiste suggesties..maak een export ofwel een copy van je register voordat je begin

klik op start> run>type regedit in en bij bestand kies export, en zet dit weg op een handige plek

ve
door verwijderd - Jan 5, 2009 om 17:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.ursoftware.com/dlds/yu2008setupxmas.exe

Met dit programma moet het zeker lukken.

Het verwijderd zelfs de gegevens uit de register!.

Ja via windows uninstaller gaat het wel maar die verwijderd dus echt alleen de bestanden en niets uit het register.

ve
door verwijderd - Jan 5, 2009 om 17:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even nog een nawoord over het opschonen van de register.

Dit programma is een van de betere, deze haald 99% van de fouten uit het register zonder deze te beschadigen.

Echter geld net als alle andere registercleaners, voorzichtigheid is geboden maak dus wel eerst een backup van de register en zet deze in een map op de C: schijf en als het even kan hier van ook een copy op een diskette.

http://registry-cleaner.comodo.com/download.html

ve
door verwijderd - Jan 5, 2009 om 17:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij OEM pc's heb je vaker het probleem van het ontbreken van de originele software. Probeer REVOUNINSTALLER (gratis) en / of van Microsoft WINDOWS INSTALL CLEANUP. Kijk wel goed naar wat je gaat verwijderen.

ve
door verwijderd - Jan 6, 2009 om 01:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik verwijder het altijd zo:

Ga via START- naar UITVOEREN

typ daar in REGEDIT en OK

typ in dat scherm Ctrl en F in

Typ in dat zoekscherm de naam van je software dat je wilt verwijderen

bijv. Roxio creator

en druk op zoeken.

Als hij iets gevonden heeft wordt dat blauw en dat kan je dan verwijderen.

Blijf de zoekopdracht met CTRL en F herhalen en verwijder iedere keer alles dat blauw is.

Uiteindelijk zal hij niks meer vinden en dan heb je alles verwijderd van die software.

Groetjes, Elena

ve
door verwijderd - Jan 6, 2009 om 18:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

met ccleaner maakt u de registers schoon, indien u aft cleaner gebruikt (ook gratis te downloaden) maakt deze niet alleen de registers schoon maar haar verwijdert tevens alle achtergebleven programma delen van uw harde schijf.
Na het cleanen laat het programma zien hoeveel schifruimte is vrijgemaakt.
Het draaien van een quickscan is voldende

ve
door verwijderd - Jan 7, 2009 om 22:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

waar kan ik aftcleaner gratis downloaden?

ve
door verwijderd - Jan 7, 2009 om 22:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is inderdaad een goede tip om via "zoeken" alles te verwijderen wat met Roxio te maken heeft.

Alleen, zoals iedereen waarschijnlijk wel weet, kun je met Windows Media Player ook CD's branden.
Nou is het zo dat Windows Media Player ook gebruik maakt van Roxio, als je nu alles gaat verwijderen in Windows en in het Register wat maar met Roxio te maken heeft, heb je dus grote kans dat je met WMP ook niet meer kunt branden.
Je kan natuurlijk dan WMP even opnieuw installeren.