sm
door smilla Jul 2, 2004 om 13:08
Computers & telefonie

Sokken via internet Socks Int trad. House

Via internet ooit 1x sokken besteld (kosten alleen verzendkosten) net zoals bij de onderbroeken. Iedere keer krijgen we pakketjes met nieuwe sokken. En iedere keer sturen we het pakketje terug met de mededeling dat wij geen sokken meer willen ontvangen, echter zonder enig resultaat.  Nu hebben wij een aanmaning ontvangen ( € 23,45) voor sokken die wij in januari reeds terug hebben gestuurd. Daar hebben wij gelijk op gereageerd en het werd uitgezocht. Inmiddels brief van intrum justitia ontvangen voor een bedrag van € 77,74!!! om het verzoek binnen 8 dagen te betalen. Gelijk gebeld naar incasso bureau, zij zouden kontakt opnemen met socks. Wederom mail gestuurd naar Socks! Noch van het incasso bureau noch van Socks iets vernomen! Inmiddels stuur ik iedere dag een mail en bel ik naar Intrum justitia (die telefonisch inmiddels niet meer te bereiken zijn...?) Wat te doen? Heeft iemand ervaring met een van beide partijen???

483 3 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jul 2, 2004 om 13:53
763 Antwoorden / 1 Vragen

Helaas gebeurt dit wel vaker, als het ze niet lukt om de pakketjes te slijten dan sturen ze u een incasso bureau op u dak.

Wat de pakketjes betreft heeft u niets ondertekend en was het van te voren ook niet bekend dat u meerdere pakketten zou ontvangen dan hebben ze geen poot om op te staan, het moet dan nog maar bewezen worden dat u de pakketjes ook daadwerkelijk heeft besteld

U heeft al een stap in de goede richting gedaan laat intrum het maar uitzoeken, u kunt immers niet betalen voor iets dat u niet heeft besteld. beetje mazzel stopt het vanzelf. wat het bedrijf betreft blijven ze u hierna nog lastig vallen met pakketjes stuur deze dan ongeopend retour afzender en stuur ze een aangetekende brief dat u geen pakketjes meer wenst te ontvangen mocht u sluit ik niet uit ongevraagd lid zijn gemaakt van de club zeg dit dan ook aangetekend op.

succes

ha
door haver - Oct 25, 2004 om 16:41
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een identieke ervaring met Socks Int trad. House

Tevens ook een dreigement ontvangen van Intrum Justitia  van 77 euro.  Intrum Justitia wil mijn geval voor  de rechter  slepen .

Ben niet bang   ,  kom maar op

Relaas in het kort

Ben gebeld via een aquisitie bureau of ik sokken gratis wilde ontvangen en als ze niet goed waren weer  kosteloos terugsturen .

opgestuurd door socks en linea recta teruggestuurd naar socks i.v.m. povere kwalitiet  (Hema sokken zijn beter)

Was ineens lid van van socks geworden ?????

Als ik ergens lid van wordt teken ik ervoor en betaal contributie !!!

Getekend document opgevraagd aan intrum waaruit blijkt dat ik me voor een clubje (helden op sokken ) heb aangemeld.

Alleen maar nota's en dreigementen ontvangen en daging voor de rechter als dreigement.

Sta volgens mij volkomen in m'n recht

Ga juridische bijstand aanvragen als het zover komt

Hoop meerdere van dergelijke ervaringen te lezen

sm
door smilla - Oct 26, 2004 om 19:23
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de reactie. Wat een ellende. Hopelijk hoeft het niet zover te komen dat het een rechtszaak wordt maar ik vind het schandalig!!

Nou ik heb heel wat mailtjes aan die sokkenboer gestuurd zonder enige reatie overigens. Heb vervolgens gebeld met Justitia die het uit zouden zoeken maar helaas....geen reactie. Toen ik ze later weer probeerde te bellen kreeg ik Justitia steeds niet te pakken toen heb ik al mijn mails aan die sokkenboer samen met een klachten mail gestuurd aan justitia en er nooit meer iets van gehoord!

Volgens mij hebben ze echt geen poot om op te staan want wie zegt dat de sokken ooit zijn ontvangen door u of door mij?Je hoeft nergens te tekenen voor ontvangst.

Succes