ko
door koenvk Nov 3, 2003 om 13:46
Computers & telefonie

Sony Ericsson T68i en T-Mobile omruilactie

Hallo, ik hoorde dat het onder werp t-mobile inc. met de gsm t68i aanbod is gekomen in een uitzending van Kassa. Ik heb dit helaas gemist , maar zou graag wat meer informatie willen.
Ik heb namelijk al 7 maanden problemen met dit toestel/abonnement , en hoorde dat T-mobile als tegemoet koming het toestel eventueel om wilde ruilen tegen de T610. ik wilde graag weten of ik daar voor in aan merking kom.

Koen van Kempen

388 2 Rapporteer

be
door beebeebas - Apr 16, 2004 om 11:51
7 Antwoorden / 0 Vragen

Sony Ericsson en T-Mobile hebben een tijd terug gezamelijk een brief geschreven naar Kassa waarin zij aangaven klachten beter te zullen behandelen. Bij klachten moet je je richten tot T-Mobile. Ik zou dit wel schriftelijk doen, de telefonische helpdesk van T-Mobile is een ander woord voor tijdsverspilling.

ja
door jansm05 - Apr 16, 2004 om 11:51
1 Antwoorden / 0 Vragen

Als je T-mobile een brief stuurt raad ik je aan om het te faxen of aangetekend te versturen, want dan weet je tenminste dat het aangekomen is. Er raakt namelijk nog wel eens iets kwijt bij dit geweldige bedrijf.