hu
door huis3 Nov 14, 2013 om 22:22
Computers & telefonie

Sony Xperia Z 4G

hallo ik had nog een vraag over de sony Xperia Z hoe moet ik hem zelf instelen dat ik op 4G kan instelen handmatig ik heb dus t mobel preapid maar ik moet ook nog ff wachten tot dat ik hem dus treug heb hij is dus 3 weken geleden opgestuurd in mijn poscode gebied komt dus deze maand 4G

770 5 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Nov 14, 2013 om 23:26
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hoort vermoedelijk hierbij (klik).

hu
door huis3 - Nov 14, 2013 om 23:45
11 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=aurora1 schreef op donderdag 14 nov 2013, 23:26]Hoort vermoedelijk hierbij (klik). dat klopt maar dit is een andre vraag dat die eerste dus dit is geen antwoord op me vraag

aurora1
door aurora1 - Nov 14, 2013 om 23:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Je had het over nog een vraag en meestal is het een vervolgvraag over hetzelfde probleem, daarom heb ik de moeite genomen de andere vraag op te zoeken waarmee andere lezers die vraag niet hoeven op te zoeken. Wat je zou kunnen doen is de gebruiksaanwijzing doorlezen dan wel op de site van t-mobile kijken, mogelijk bij toestelinstructies, maar zolang je de gsm nog niet terug hebt kun je het niet instellen...

aurora1
door aurora1 - Nov 14, 2013 om 23:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Had je dezelfde vraag niet al op 2 november op het forum van t-mobile gesteld en beantwoord gekregen? Klik hier.

deedee23
door deedee23 - Nov 16, 2013 om 20:04
3 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan contact opnemen met je prepaid provider, die kan jou de instellingen sturen voor 4G! Sccs.