ma
door margret_1 Nov 19, 2003 om 14:06
Computers & telefonie

Spam

Ik word de laatste weken overspoeld door spam mail.
Ik word er echt helemaal niet goed van , van viagra, tot penis vergrootpleisters en niet een per dag , nee 20 st is een rustige dag, en dan nog maar te zwijgen over de goorste sex mails
Is het nu echt niet mogenlijk dat de providers een goed spamfilter er op zetten , we betalen genoeg zou je denken.
Zou je zeggen zet er zelf een filter op, maar dat gaat niet want er zijn sites die als spam aangezien worden en die ik wel wil ontvangen .
Kortom , een droevenis om elke dag al die spam te blokkeren, want afmelden kan 9 van de 10 x ook niet

5509 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Margret, ik kreeg per dag meer dan 60 spam-berichten toegestuurd, maar sinds ik mailwasher erop heb zitten is het nog maar 20.

Helaas kunnen we, als de provider niks kostenloos wil ondernemen, alleen maar filteren. Elke dag komen er weer nieuwe spam verzenders bij, niet op reageren, want dan krijg je er veeeeel meer.

Het is gewoon hopen dat de provider zelf inziet dat spam het normale internet verkeer trager maakt. Het wordt vanzelf een keer bij hun zoveel spam dat de server eruit knalt.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hi Gery

Laten we dan maar hopen dat dit erg snel zal gaan gebeuren he, misschien dat ze er dan wat aan gaan doen.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

goede tip , zorg dat je met zijn alle de spam retour zendt..regel dit goed en op een jist moment..
Misschien loopt er dan iets vast????

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

tja, als je en onzorgvuldig met je email omgaat en ook nog 's Outlook express gebruikt en je probeert af te melden, ja, dan loopt het wel op ja.

op http://spam.pagina.nl kun je filters vinden (tip: kies voor een filter van dnsbl filtering ondersteund) en providers van spamvrije email

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hi Wijnands
Ff iets recht zetten , ik ga beslist niet onzorgvuldig met mijn mail om, en reageer ook niet op de spam maar blokkeer ze direct, het afmelden doe ik al heel lang niet meer , want dan krijg je nog meer spam, het vervelende is dat die lui elke keer een ander mail adres gebruiken.
Het is alleen heel vervelend als je hoort en mail krijgt waar zelfs aangeboden word een cd te kopen met mailadressen om zelf over te gaan met het versturen van spam, deze lui moeten gewoon stevig aangepakt worden , en het zou niet zo moeten zijn dat ik weet ik niet wat voor filters erop moet zetten om mensen die naar mijn inzien niet goed bij hun hoofd zijn te weren .
Want als ze denken dat je door deze mailtjes ook maar iets zou kopen bij ze , dan hebben ze het heel goed mis
Maar dank je wel voor je reactie hoor en voor het adres van de site voor spam filters, ga er zeker eens kijken
groetjes Margret

ve
door verwijderd - Dec 13, 2006 om 18:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk op www.gratissoftwaresite.nl. Daar kan spamihilatoer installeren. Dit is een zelflerend spamfilter waar je zelf kan aangeven wat je wel of niet als spam beschouwd. Nog Nederlandstalig te maken ook.
Groeten Deja

ve
door verwijderd - Dec 14, 2006 om 05:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hi dank je wel voor je reactie , zal er zeker eens naar gaan kijken

ve
door verwijderd - Dec 15, 2006 om 19:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Margret,

Volg niet het advies op de spam retour te zenden, want dat heeft geen zin, komt nimmer aan. Het is stom, maar ik heb dat ooit zelf gedaan en krijg nu nog steeds al weken lang om het uur het bericht: "Message Delivery Delay" van het Delivery Subsystem. Ben bang dat ik daar niet meer af kom.

Groet,

Sira

ve
door verwijderd - Dec 16, 2006 om 06:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank je wel voor je reactie , en inderdaad het werkt niet altijd om het terug te sturen , maar soms wel , dan krijg je ze ook niet terug

Maar de ellende van spam zal altijd wel blijven bestaan ben ik bang

ve
door verwijderd - Dec 16, 2006 om 11:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Per dag kreeg ik soms een twintigtal ongewenste mailtjes. Ik heb het spamfilter van de provider geactiveerd en ingesteld op NORMAAL. Sindsdien geen spam meer ontvangen. Mijn provider is @home. Misschien zijn er meer providers die een filter hebben. Mi. de moeite waard om te weten voordat je een contract aangaat met een internetverstrekker.

Succes

ve
door verwijderd - Dec 16, 2006 om 13:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hi

Ja ik kreeg ook vreselijk veel spam, ben nu bij een andere profider en daar krijg ik misschien 4 spam mailtjes per dag, ik zit nu bij Solcon.nl

En ben zeer tevreden met ze , scheelt tonnen werk met weg klikken

Dank je wel voor je reactie

ve
door verwijderd - Dec 28, 2009 om 21:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Margret heb toevallig vanavond ook een bericht gestuurd vanwege die mails over viagra en penisverlenging, ik weet niet wat ik er mee moet want ik ben een vrouw. Als je ze nog krijgt dan moet je eens op de emailadressen letten, bij mijn komen ze van verschillende adressen maar met dezelfde plaatjes.
Ik kreeg een goede tip om naar www.virusalert.nl te gaan en daar kan je op de link van de Opta drukken en als je daar wat vragen beantwoord krijg je te zien dat het hier gaat om strafbare zaak, dat was bij mijn wel het geval. Dan kan je verder lezen wat je kan doen.
Sterkte ermee en hoop dat het snel op houdt.
Groetjes,
jut